Gå til innhold

Cebit - dagen før dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Biler og damer er alltid et bra blikkfang. I fjor var det omtrent flere formel 1-biler enn hovedkort :p

 

Uffameg, angrer nesten litt på at jeg ikke tok turen i år. Så jo ut til å være bra vær også, for en gangs skyld :love:

8153837[/snapback]

 

Hehe. Gleder meg som et barn jeg da;) Fikk tak i noen billetter så jeg drar på Lørdagen ;) Så blir det fin helg i Tyskland :)

Lenke til kommentar
Jeg håper på mange bilder av alt mulig spennende på messen, eller det dere rekker å ta bilde av. :)

8154472[/snapback]

 

Jepp. Hardware.no kommer jo alltid med bildeserier som er siklestoff deluxe. Selv skal jeg ha med SLR kamera og ta masse bilder jeg kommer til å legge opp på hjemmesida mi (www.cazper.org). Så er bare å følge med :) Skal se om ikke jeg for opp bildene mens jeg er der nede og, trenger bare å finne et trådløst aksesspunkt ;)

Lenke til kommentar
Yay! Er det her R600 kommer?

 

Kommer til å følge med på dette i allefall!

 

Edit: Første post<3

8153365[/snapback]

Nei...

AMD har offisielt sagt at R600 ikke skal lanseres før i 2. kvartal (altså april - juni)

(hørt rykter som både sier slutten av april og medio mai)

 

Vi kan håpe på at det lekker ut lit mer info på CeBIT da... :yes:

Lenke til kommentar
Er mest spent på denne Optimus 103:

8154211[/snapback]

 

Jøss, disse bildene så jeg for herrens mange år siden...

 

Er det et prosjekt som blir vist på CeBit i år?

8155245[/snapback]

Ser datoen er fra 2005, men jeg har aldri sett noe sånt før selv. Men må bare si at ideen er dødskul :p (Selv om jeg synes oppløsningen var litt lav, men er fremdeles tøft)

 

Edit: Leste på siden der, og der står det at tastaturet er planlagt for lansering i slutten av 2007. Og ja, de har stand på messa hvor de kommer til å gi ut mer detaljer rundt tastaturet. Spennende =)

Endret av BlackH
Lenke til kommentar

Har siklet etter denne lenge, men det er et par små ting som bekymrer meg litt. Legg merke til at det mangler noen taster, og lurer på hvordan det blir med norske bokstaver som Æ og Ø. De tastene mangler jo rett slett på bildene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-12183-1173901527_thumb.jpg

post-12183-1173901538_thumb.jpg

Endret av karasjok
Lenke til kommentar
Har siklet etter denne lenge, men det er et par små ting som bekymrer meg litt. Legg merke til at det mangler noen taster, og lurer på hvordan det blir med norske bokstaver som Æ og Ø. De tastene mangler jo rett slett på bildene.

Ville aldeles ikke bekymra meg. Det er plass til æøå der, og når man selv kan velge akkurat hva tastene skal vise, så slipper man kjøpe tastatur med "norsk" layout.. Det følger sikkert med en "languagepack" med masse språkkonfigurasjoner. Den er en tast kortere enn som er på tastaturet mitt, men den tasten kan fint plasseres et annet sted... øæå er det plass til.

Endret av BlackH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...