Gå til innhold

Sony Ericsson slipper ny Walkman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nå må jeg få inrømme at jeg begynner å bli lei av disse Sony Ericsson mobilene som dukker opp hele tiden. For utenom W880i har de ingenting spenstig i rekkene sine (husk at dette er min personlige mening). For meg virker det som Sony Ericsson er for feig når det gjelder design, de fleste telefonene ser jo nærmest identisk ut. Dette er synn og skam med tanke på fortiden og Ericsson T28 og T68 som var velldesignede supertelefoner. Jeg vil se noe nytt, spennende og innovativt fra Sony Ericsson, det er nemlig det jeg forbinder med Ericsson :mad:

Lenke til kommentar

Dette ser kjempebra ut. Hadde en gang en k700i, syntes den hadde fantastiske taster, denne ser jo ut som en k700i i musikkutgave. Og som noen sier en 850 uten slider. Den har også radio, og 2 mega kamera. Jeg synes denne ser bedre ut en w880i, og vil sikkert være billigere også. Hadde bestemt meg for å kjøpe en w810 snart, men kan vel like godt kjøpe denne?

 

Er spent på pris.

Lenke til kommentar
Fy søren så dårlig av SE. Det verste er jo faktisk at folk i det hele tatt kjøper telefonene deres! Samme telefon, forskjellig design.... Her har vi vel en W850i i candybar-format, tenker jeg. Ååå, jeg blir så lei. Håper Nokia lanserer noe snart^^

8151344[/snapback]

 

Samme telefon, forskjellig design prinsippet er vel egentlig det særlig nokia, men egentlig de aller fleste mobilprodusentene lever av. Det var blant annet det som gjorde nokia så store. De lagde en telefon ganske billig og tilpasset design og programvaren (og prisen) etter målgruppa.

 

Til SE sitt forsvar må jeg si at jeg synes SE generelt klarer å dytte inn ganske bra specs på "standard" telefonene deres, i motsetning til en del andre. Det at man lanserer oppigjen en telefon i flere formater har nok noe med at de ønsker å nå et bredere publikum. Det er mange som ikke liker slider og det er mange som helt vil ha det. Det er også mange som liker clamshell, men andre hater det...

 

Dette er heller ikke ment å være en toppmodell, men en midrange modell, og det er derfor ikke særlig overaskende at de helt store nyhetene uteblir. De riktig store nyhetene er vist rett rundt hjørnet, så det blir nok ikke så lenge å vente (rart de ikke lanserer samlet :hmm: ).

Endret av Turgon
Lenke til kommentar

Å herregud.. Kan ikke SE komme med noe nytt nå? Etter at K700 kom ut, så er det det samme gamle skvipet. Har du f.eks en K750 liggende og vil kjøpe deg en ny SE telefon, så vil du med 100% sikkerhet ende opp med en kliss lik telefon. Bare at telefonen har endret designet litt.

 

Så nevner jeg at jeg personlig synes SE's menyer er noe av det kjedeligste som finnes. De har heller ikke endret seg siden K700. Jeg har aldri eid en SE, og vil ikke kjøpe en før de kommer med noe nytt.

Lenke til kommentar

Den var ganske fin. Litt dumt at det ikke er autofokus, hvis man liker å ta gode bilder, men det er jo alltid noe som mangler. Synd at Sony-ericsson ikke lager Edge på mobilene. Så lenge som 3g dekningen ikke er på topp, hadde det vært kjekt å surfet med Edge når du er utenfor byene og ikke GPRS. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...