Gå til innhold

Halo 2 til PC i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Live-tjenesten er delt opp i to abonnementsløsninger; sølv og gull. Sølv-varianten er gratis, og gir deg følgende tjenester:

 

* Én gamertag – to plattformer

* Felles spillerprofil

* Felles spillpoeng

* Enspillerprestasjoner

* Privat stemme- og tekstchat

* Felles venneliste

* Muligheten til å opprette PC-spillsesjoner

* Muligheten til å bla i opplistede spill

* Muligheten til å spille i flerspillermodus – PC mot PC

 

I gullmedlemskapet får man i tillegg flerspillermodus og spillinvitasjoner på tvers av plattformene, "TrueSkill"-spillformidling, flerspillerprestasjoner og spilling via dedikerte servere for gullmedlemmer. Dette koster 499 kroner per år.

Lenke til kommentar

"Uavhengig av platform" .. så lenge man bruker en PC som kjører Windows eller en Xbox360 ja, begge fra Microsoft. Ikke akkurat platformuavhengig, vil jeg nå påstå. :)

 

..men slikt må man jo regne med, så jeg er ikke overrasket. Det som virkelig gjør meg forbannet er at de forsetter å ta betalt for Xbox Live "Gold"-medlemskap. Det grenser til direkte frekkhet.

Lenke til kommentar
Musa blir nerfa på GfW-spill, slik at det blir ganske jevnt mellom PC og konsollspillere.

8152040[/snapback]

Nerfa? I form av å kutte ut støtten for mus i det hele tatt, eller ved å "sabotere" styringen litt for de som har mus på annet vis?

8153408[/snapback]

 

Såvidt jeg har fått med, så blir siktingen mer unøyaktig når man beveger seg fort, man kan ikke konfe tastaturet som man vil, i tilegg til auto-aim for håndkontroll.

 

Når det gjelder halo 2, så er ikke det noe jeg gleder meg spesielt til Halo1 var en middelmådighet i PC-sammenheng. Blir overrasket om Halo 2 er så mye bedre.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvor mange kopier skal de sella av Halo 2 til PC?

7?

Hvor mange har Vista? Dårskap.Rasere tilgjengeligheten til et godt spill.

8155841[/snapback]

Det er ett salgtriks... de som vill ha halo 2 på pc må kjøpe vista også...

Altså sånn er det bare...

 

*

Apropo boma jeg ikke så alt for mye med 28 april som flere butikker mente... men men...

Har det til xbox jeg da :innocent:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...