Gå til innhold

- Dritt lei iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Til helvete med Nano. Hva i helvete gjør Nanoen? Hvem hører på 1000 sanger?

Han burde nok ta seg en ganske lang ferie. Og dessuten er det mange som hører på flere enn 1000 sanger. :)

Jeg var ikke lei av iPhone før den kom, men det var meg.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg både iTunes og iPod'en hver dag, og jeg skjønner ikke hva som er så ille med å måtte bruke iTunes. Dessuten finnes det flere tredjepartprogrammer for de som absolutt ikke vil bruke iTunes.

 

Når det gjelder iPhone og at den ikke har mange funksjoner, så leste jeg et sted at teleselskaper som Telia krevde 3G/EDGE på den europeiske utgaven. Husk også at det er en stund til den kommer, så det er ikke usannsynlig at den får flere funksjoner.

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg både iTunes og iPod'en hver dag, og jeg skjønner ikke hva som er så ille med å måtte bruke iTunes. Dessuten finnes det flere tredjepartprogrammer for de som absolutt ikke vil bruke iTunes.

 

Når det gjelder iPhone og at den ikke har mange funksjoner, så leste jeg et sted at teleselskaper som Telia krevde 3G/EDGE på den europeiske utgaven. Husk også at det er en stund til den kommer, så det er ikke usannsynlig at den får flere funksjoner.

8150833[/snapback]

så kanskje vi slipper å se den da :wee:

ivvertfall den første iPhonen.

Lenke til kommentar
Dette iPhone-hysteriet minner meg mer og mer om Keiserens nye klær.......

8146033[/snapback]

Helt enig, lei alt som har med ipod å gjøre. og det helvetes programmet itunes!!

8149503[/snapback]

Enig, det er alt for mye mas rundt denne produktserien. Det finnes et utall konkurrerende produsenter og produkter meg gode produkter som drukner i Apple-hysteriet. iPod har jo vært klisje ganske lenge nå. "Kompisen min har en så da må jeg ha det samme" :roll:

 

Apple iRack

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...