Gå til innhold

Lei av støt- og fuktskader?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Klart videoen er sponsa, gutten sier jo innledningsvis at moren hans jobber for et mobilselskap som hadde laget en telefon man ikke kunne knuse, eller noe slikt? :p

 

Artig video, de guttene var oppfinnsomme, hehe.

 

Men å måle mot bl.a. Siemens C60, er jo litt slemt, den tåler jo ingenting!

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Dette lover bra! Det viser i hvert fall at det går an å lage en mobil som tåler veldig mye om man bare vil.

8146423[/snapback]

 

Spørsmålet er bare om det er noen som vil ha en slik telefon.

8149585[/snapback]

Ideelle gaven til småbarnslige fjortiser som liker å la hunden leke med telefonen. ;) Og jeg kjenner faktisk folk som liker å teste grenser for hvor mye en telefon tåler. Har vært borti et kast på førti meter, faktisk! De flyr ganske langt, de gamle Nokiaene! :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Me wants! Den telefonen er jo bare ram! Jeg er vedig flink til å ødelegge mobilene mine på en eller annen måte. Enten det er å få tastene til å jamme seg eller knuse lcd-skjermen pga press. I det hele tatt er dette en interessant mobil! Riktig nok litt dyr etter mitt budsjett, men så varer den sikkert lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hva med de som arbeider i betongbransjen? :dremel: og snekkere? og husmødre som er lei av at 1-åringen sikler den til døde? :ohmy: ( kansje ikkje så rettet mot det markedet, men ja.

 

Jeg jobber for et telefoniselskap som leverer Telefoniløsninger til bedrifter .

Vi selger MYE av den telefonen til Bygningsarbeidere håndtverkere enkeltmannsforetak og diverse;)

 

Slapp den fra 2. etasje på kontoret, ringte etter et et par sprett på veien :w00t:;) Men tror at bare søppelpressa på nærmeste vrakhandler ville ha gjort den ubrukelig;)

 

Kjempetelefon! :w00t:

 

Og ja,

 

Quote: SNORRE

Riktig nok litt dyr etter mitt budsjett, men så varer den sikkert lenge.

MEN, hvis du har arbeid så kan du alltids Lease den gjennom jobben, og få leasingbeløpet tilbake i ringetid? Gratis telefon det jo?

 

Mvh. Telefoniselgeren

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...