Gå til innhold

Flere skjermer fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung imponerer som vanlig.

 

3300 for en 22" er ikke mye, og som vanlig er nok dette meget bra skjermer. Samsung er jo selv panelprodusent og dermed også en fordel ovenfor andre produsenter som ikke produserer selv :)

 

Samsung har de siste 3-4 årene virkelig slått seg opp stort på elektronikk og dibedutter. Og har klart kunnstykket å levere bra varer til forholdsvios lav kostnad. Syng jeg har så jævlig dårlig erfaring med mobilene deres :)

Lenke til kommentar

Går det an å få skjermene i en mer matt og kanskje også lysere utførelse, sånn at ergonomien tas vare på?

 

Om en velger å kjøre på D-Sub kontakten, er det da HDCP på den inngangen også? Kan en unnvike å ha HDCP aktivt på DVI kontakten når en bruker de digitale signalene?

 

Er det noen begrensninger med HDCP skjermer i forhold til hvilket operativssystem en velger å kjøre med? Dette har garantert vært diskutert før. Men det er vel kanskje ikke før nå at vi vil få et ras av HDCP skjermer. Ihvertfall føles det som det skal ta av nå. Og da er det jo mange mange flere som faktisk har nytte av å vite hvilke begrensninger HDCP eventuellt gir for brukeren.

Lenke til kommentar

HDCP, det er jo greit at skjermer begynner å få det, men våre venner crackerene har jo heldigvis gjort det til et adskillig mindre salgsargument. Kombinert med den klønete håndteringen i Vista, så ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å kjøre noe HDCP-basert signal til en skjerm med det første..

 

AtW

Lenke til kommentar
Om en velger å kjøre på D-Sub kontakten, er det da HDCP på den inngangen også? Kan en unnvike å ha HDCP aktivt på DVI kontakten når en bruker de digitale signalene?

 

Er det noen begrensninger med HDCP skjermer i forhold til hvilket operativssystem en velger å kjøre med? Dette har garantert vært diskutert før. Men det er vel kanskje ikke før nå at vi vil få et ras av HDCP skjermer. Ihvertfall føles det som det skal ta av nå. Og da er det jo mange mange flere som faktisk har nytte av å vite hvilke begrensninger HDCP eventuellt gir for brukeren.

8142727[/snapback]

Sånn som jeg har forstått det fungerer HDCP bare med DVI/HDMI. Om man kan skru av HDCP vet jeg ikke

 

Når det gjelder begrensninger tror jeg ikke det er noen, jeg bruker min Samsung 205BW (eldre modell, men med HDCP) med en PC uten HDCP støtte og det fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Så man må rett og slett ha en fungerende HDCP-rekke fra software til slutt-hardware for at HDCP skal kunne stoppe noe som helst?

 

Det høres betryggende ut (selv om jeg aldri skal kvitte meg med denne PC-en jeg sitter på nå, siste generasjon PC fullstendig fri for forbrukerfiendtlig dritt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...