Gå til innhold

Nå kommer 3D-spillene til mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så viktig å ha spill på mobilen i det hele tatt?

Snake og tetris er jo mer en nok!

8123962[/snapback]

Jeg trodde det også, men så fikk jeg 60 spill på mobilen (lastet ned via data) og hverdagen ble mye morsommere.

 

Det finnes en haug med morsomme mobilspill som worms, tower bloxx, sonic, og mange flere :)

Lenke til kommentar
Er det så viktig å ha spill på mobilen i det hele tatt?

Snake og tetris er jo mer en nok!

8123962[/snapback]

 

Spill er kjekt å ha. Korter ned ventetid f.eks, eller dautid.

Rally Pro, Midtown Madness 3, Canon Fodder, Canons og Qwak er favoritter. Hadde eit heftig strategispel alà Setlers og ein gong.. Symbian altså

Lenke til kommentar

Overskriften syns jeg var meget missvisende. Det høres ut som om det kommer ekte 3D spill til mobiltelefonen, på samme måte som 3D filmer. Altså at bilde kommer ut av skjermen (siden personen i artikkelbildet har briller, styrker det dét enda mer).

 

Understreker, som flere andre, at 3D kom for lenge siden til mobiltelefoner. Min Nokia 3410 hadde jo 3D spill!

 

Jeg håper det kommer flere 3D spill. Har et golfspill nå, og det er kjempebra. Var veldig fornøyd med V-Rally også, men dette fungerer bare på UIQ 2 og ikke UIQ 3. Håper det kommer en ny versjon for UIQ 3 snart ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor 3D spill er så nytt. Har jo vært i en del år nå, men de blir jo stadig bedre for årene som går.

Hvis et 3d spill skal bli rundt 5MB til 10MB og hvis du har mange nok av dem, lønner det seg å ha et relativt stort minnekort. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...