Gå til innhold

Video fra Super Mario Galaxy (Video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først: Jeg digger Mario. SMB3 og SMW er to av de beste spillene noen sinne.

 

Men jeg har ikke spilt Mario i 3D enda, og jeg må si at jeg ikke kjenner brusing i blodet når jeg ser dette. Av en eller annen merkelig grunn gleder jeg meg ikke noe særlig til dette spillet.

 

Zelda - jeg kjøpte Wii, sto i kø tidlig på morgenen launch-dagen, for å kjøpe Zelda. Jeg var gal av lengsel etter spillet :D

 

Men Mario... Jeg klarer liksom ikke å se noe som overbeviser. Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Først: Jeg digger Mario. SMB3 og SMW er to av de beste spillene noen sinne.

 

Men jeg har ikke spilt Mario i 3D enda, og jeg må si at jeg ikke kjenner brusing i blodet når jeg ser dette. Av en eller annen merkelig grunn gleder jeg meg ikke noe særlig til dette spillet.

 

Zelda - jeg kjøpte Wii, sto i kø tidlig på morgenen launch-dagen, for å kjøpe Zelda. Jeg var gal av lengsel etter spillet :D

 

Men Mario... Jeg klarer liksom ikke å se noe som overbeviser. Hva er det jeg ikke har fått med meg?

8115814[/snapback]

 

Last ned Mario 64 som grei og mild "oppvarming" for mario i 3d :) Er sinnsykt gøy :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
WTF bare 100kbs fra gamer.no. pleier å ligge på 700

8122477[/snapback]

Reagerte også på det jeg óg. Men men, godt dere advarte oss *hente klut*

Lenke til kommentar

"Walking on spheres" er vell den eneste gode løsningen på kameraproblemene som alltid har fulgt 3D platformspill. Her har de virkelig tatt'n helt ut! ;D

 

Det ser jo unektelig helt herlig ut, men jeg tror jeg ville ha en boks sjøsyke-piller stående klar med så mye bevegelse, og så lite horisont på skjermen på en gang! (kunne være et artig tillegg til Wiimoten - pille-dispenser)

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar

Vet ikke... fikk tak i NES før Super Mario kom som "standardpakke" ..kjøpte Mario når det kom ut.. ble frelst! Så kom 2'ern.. så 3'ern.. ..fikk aldri med meg SNES.. Likte veldig godt Mario64, selv om jeg aldri runda det.. HATA Super Mario Sunshine til GameCube..

 

Men... dette... hmm.. er faktisk veeeeldig usikkert! Skal kjøpe det garantert, men.. er ikke overbevist.. langt i fra.. For meg virka det litt småkjedelig.. :(

 

Det skal kjøpes, rett og slett fordi det er Mario.. men.. .. hmm.. skeptisk..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...