Gå til innhold

CryEngine driver virtuell verden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avatar Reality vil lage en virtuell onlineverden ved hjelp av CryTeks grafikkmotor.

 

 

Les mer

8114557[/snapback]

 

Blir spennende å se hva slags maskinvare som trengs for å ta del i denne virtuelle verdenen. Men at prosjektet er spennende kan man ikke gjemme under en stol. Jeg vil ihertfall følge nye med i fremtiden :)

Lenke til kommentar

Det var forsvinnende lite informasjon, må jeg si, men det høres flott ut. Grafisk flott, vel å merke. Dessuten: en fordel med virtuelle verdener er at de generelt tiltrekker et mer voksent publikum, og treffer gjerne folk som aldri har spilt dataspill før.

 

Vi vet ikke spesielt mye om Avatar Realitys prosjekt, men den Honolulu-baserte utvikleren lover massevis av moro, fantasi, romantikk og kreativ frihet.

 

Det høres veldig generelt ut for min del. Jeg holder meg uansett til Second Life, men bevares; all konkurranse er velkommen (med måte).

Lenke til kommentar
Og så måtte det selvsagt bli en Alien Robot spill til...fy faen hva tenker utviklere med idag ?

8116450[/snapback]

 

 

De har vel sett et marked for det?

8117678[/snapback]

hehe absolutt ikke ! De gjør det fordi de ikke kan å være innovative. Ville du heller hatt Crysis som en jungel og urbant soldat spill eller som det egentlig blir med roboter og zombier ?

 

Dagens spillutviklere mangler innovasjon og nytenking. De forer oss med hjernedøde fps spill. Rainbow Six: Vegas var en frisk pust i en døende sjanger.

Lenke til kommentar

Så om du ikke liker aliener og roboter så må jo spillet bli skikkelig ræva... Hvor mye nytenkning er det igjen i fps sjangeren tror du egentlig? Det meste er vel gjort. Nytenkning kan også komme fram på andre måter med tanke på gameplay og muligheter mens du spiller. Det trenger ikke være helt nye ting.

Lenke til kommentar
Og så måtte det selvsagt bli en Alien Robot spill til...fy faen hva tenker utviklere med idag ?

8116450[/snapback]

 

 

De har vel sett et marked for det?

8117678[/snapback]

hehe absolutt ikke ! De gjør det fordi de ikke kan å være innovative. Ville du heller hatt Crysis som en jungel og urbant soldat spill eller som det egentlig blir med roboter og zombier ?

 

Dagens spillutviklere mangler innovasjon og nytenking. De forer oss med hjernedøde fps spill. Rainbow Six: Vegas var en frisk pust i en døende sjanger.

8118089[/snapback]

 

Eg for min del elsker FPS spill med Monstre. Får bare ikke nok av det, synd det er så lenge mellom de ordentlige bra spillene i denne sjangeren. Crysis er et av de spillene eg gleder meg mest til, sammens med Hellgate London. 2007 blir et fantastisk spilleår:)

Om crysis var et vanlig FPS spill alla Battlefield, ville eg ikke ofret det en tanke.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...