Gå til innhold

Greier ikke betale mobilregningen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vell mange som idag har abonnement som strengt tatt burde hatt kontantkort. Kjenner flere selv som sliter med å betale regningene. Samtidig er det mange som hopper på 1-kronestilbud som knapt har penger i utgangspunktet og når de får en regning på 500 hvor abonnementsavgiften er halve prisen hver måned så går det som det må gå.

Lenke til kommentar

"Mange"?.

 

Ca 1500 nittenåringer. Hvor mange nittenåringer finnes det i norge i dag?

 

Iallefall ca 50 000 om jeg skal bruke enkel matematikk. (Ifølge militæret takket 6900 jenter ja til sesjon, noe som er en fjerdedel av årskullet for 18-åringene, ergo 6900x8).

 

Så dette betyr altså at 3% av alle nittenåringer har trøbbel med mobilaboet sitt.

 

Heh.

Lenke til kommentar

3% er ikke så mye - selv om prosenten for andre aldersgrupper sikkert er mye lavere...

 

2% av alle inkassosaker på mobilregninger tilhører 18-åringer, og 6% tilhører 19-åringer. Da vil jeg tro tra 10% av alle slike saker altså havner hos ungdom fra 18-20 år.

 

Selv er jeg ikke overrasket - mange ungdommer som ikke eier pengeforståelse... Men må jo bli sånn når foreldre betaler mobilregninen frem til de flytter ut: er nok en del som møter veggen da!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...