Gå til innhold

PS3-spill for de kreative (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror virkelig Sony er inne på noe her. LittleBigPlanet er en del av deres nye filosofi som heter Game 3.0.

Hvor brukere er med på å bestemme spill opplevelsen selv.

Minner meg litt om The movies spillet hvor du kan lage filmer og laste de opp på nettet.

The movies var kanskje for komplisert og vanskelig til å slå ann blant vanlige folk.

Da har jeg mye større tro på LittleBigPlanet, det ser ut som det er veldig brukervennlig ,har masse sjarm og det er mer interaktiv.

Lenke til kommentar

det var virkelig et søtt lite spill, tror det kan bli vanedannende ;)

Lenge siden jeg har sett et plattformspill som appelerte, men med så kul bruk av fysikken, god dybdefølelse og samarbeid så fikk jeg skikkelig lyst på dette.

Eneste jeg er litt bekymret for er enkeltspillere som ikke evner å samarbeide. Det var noen i -denne- videosnutten som ble hengende etter. For håpe slike ting er løst fornuftig så ikke alle flyr i hver sin retning.

Lenke til kommentar

Dette spillet ser genialt ut, videoene som er ute er så happyness at det er skummelt, det å lage egen map slik som det funket i det spillet ser supert ut også,

Likte konseptet så godt at jeg fikk skikkelig lyst på ps3 bare for Littlebigplanet.

 

Men må innrømme at første gangen jeg leste littlebig planet så økte håpet, om at det var en oppfølger av littlebig adventure-

Lenke til kommentar

Et ordentlig arkadespill? ;)

Det lover jo godt at alle kan lage baner som legges ut i LittleBigWorld. Det blir litt som Trackmania kan jeg tenke meg, hvor alle kan spille alle andres baner. Hvor gøy det blir i praksis vil vise seg, men det ser ut ti at det kan bli moro for både barn og voksne.

Lenke til kommentar

Er en grunn til at jeg vil ha PS3 engang..Og det er Motorstorm men når jeg så

GDC sony videoen fra gamespot der de viste Home så var jeg solgt rett og slett.

Det ser rått ut altså..Og dette spillet var med i videoen og det ser absolutt morsomt ut.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...