Gå til innhold

Test: Medion GoPal PNA470T


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gigantisk og enorm skjerm... Ja ja, alt er jo relativt. Siden disse boksene uansett er klumpete å ha i lommen, er det i alle fall bra at det dukker opp fler med litt større skjerm.

Jeg syns ellers det var litt rart at det var så mye himmel på skjermen ved 3D visning. Det var jo veldig pent å se på, men særlig nyttig, eller god skjermutnyttelse er det vel ikke. Ser også ut som strømledningen kommer ut i underkant på det ene bildet, i så fall vil jeg si det er en dårlig plassering om man ikke liker å ha den midt på ruta.

 

Men ser jo totalt sett ut til at man får relativt mye for pengene her. Det med kart og oppgraderinger er jo noe man i alle fall til en viss grad vil slite med uansett. Har selv en TomTom 910 med nyeste kart, og kommer nok til å kjøpe etterhvert som tiden går. Ny programvare er gratis til den, men kartene blir jo fort gamle, og har rikelig med feil. Så jeg vet ikke helt om testeren mente at programvaren, og dermed måten den finner veien på var problemet, eller selve kartverket.

Lenke til kommentar
nei, du kan faktisk ikke kjøpe større SD kort, 2 gb er det største standarden tillater.

8102463[/snapback]

 

Det finnes flere 4GB SD kort i prisguiden, og det er faktisk et par 8GB kort på vei.

 

Prisguide 4GB

8104176[/snapback]

 

enten er de SDHC, eller så ustandard:

 

As of late 2006, the simultaneous availability of non-standard 4GB SD and 4GB SDHC cards, and incompatibilities between SD and SDHC have caused a great deal of confusion among consumers looking to buy memory for various devices.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card

Lenke til kommentar

Hei, kartene på denne GPS er fra Navteq og er Q2-2006 kart som vi har hatt nå i 7-8 mnd alene som leverandør i Europa. Vi lanserer ny programvare og kart i mai i år men disse kartene er nyere enn det 9 av 10 andre GPS-leverandører har så disse er på ingen måte gamle.

 

Mvh

Glenn

NORICON /MEDION GPS

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...