Gå til innhold

Omtale av Infernal (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hohoho, at jeg ikke blir lei av å ha rett... Sikter da til Infernal-tråden som var aktiv en stund før spillet kom.

 

Jeg skjønte det da demoen kom at dette ikke hadde noe som andre spill ikke hadde. Man er ond i Infernal, men bare med ordet. Ikke noe annet. "Ond" og "God" er to ord uten betydning når man ikke legger mer i dem. I Infernal skyter man fiender som i alle andre spill, og de skyter deg. Jeg føltes ikke veldig ond eller god ut i Infernal. Middelmådig spill jeg aldri kommer til å skaffe meg.

Lenke til kommentar
5/10 .. Dårlig greier..Burde fått minst en 8/10

 

Burde fått en annmeldelse av en som faktisk liker den type spill..

Det er en ufortjent score...

8104426[/snapback]

 

Hvorfor? Gi noen gode grunnlag da. Spillet tilfører jo ingen ting nytt til sjangeren. Det trekker heller sjangeren litt bakover om det gjør noe i det hele tatt. Nei, Infernal er et spill som raskt havner i billigkurvene.

Lenke til kommentar
Hvem ville vel ikke bli en ond engel med en brennbar høyrearm da de var små?

 

Les mer

8097082[/snapback]

 

Skulle gjerne vært ond engel, men spillet krasjer hele tiden :(

 

nvlddmkm stopped responding kommer opp etter 1-10 minutter spilling. Kjører samme specs som annmelder maskin. Spørsmål hvilken Nvidia driver kjører dere med ?

Lenke til kommentar
5/10 .. Dårlig greier..Burde fått minst en 8/10

 

Burde fått en annmeldelse av en som faktisk liker den type spill..

Det er en ufortjent score...

8104426[/snapback]

 

Tja, etter at halve lanet jeg var på prøvde dette spillet i "pausene" så var vist alle enstemmig enig at dette var middelmådig møkk. Man er ond, men man gjør jo nøyaktig det samme some gode karakterer gjør i slike spill. Bare at animasjonen er rød og mørk istedefor hvitt og lyst.

 

Må innrømme jeg lo godt når han attmed gikk gjennom starten ja, hadde skutt en og prøvde å få opp våpenet hass mens 2-3 andre stod og skøyt alt de kunne. Til slutt ble han lei og slo like så godt ned resten....

 

Middelmådig: Altså, ingenting eksepsjonelt bra eller dårlig. Ett gjennomsnittslig spill i sin sjanger. Og det er det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...