Gå til innhold

Registrér din CV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler noen IT-kunnskaper på lista. Er det noen som jobber fortsatt med utviklingen av denne tjenesten?

 

Kunne tenkt meg å ha med forettningsmessige IT-kunnskaper og ikke de rene tekniske som f.eks:

 

- Customer Relationship Management

- Enterprise Relationship Management

- Supply Chain Management

- Business Intelligence

- Software-As-A-Service

- Service-Oriented Architecture

..osv

 

Kunne også tenkt meg å kunne nevne kunnskaper i systemer som SAP, VISMA, Microsoft Dynamics, Mamut Enterprise, SuperOffice, Salesforce, Netsuite, 24SevenOffice etc.

 

Savner også et felt hvor man kan fortelle litt om seg selv, kanskje også ha et plass med bilde.

Lenke til kommentar
hey, dårlig gjort for oss som ikke har noen utdannelse innen it. jeg skal lage en konkuranse der alle som ikke har it utdannelse skal få være med. konkuranser burde være noe alle kan være med på, hvertfall inne på hw som har så mange brukere.

8090989[/snapback]

 

enig, dessuten er det et stort antall av brukere som er under 18år også

Lenke til kommentar
Mangler noen IT-kunnskaper på lista. Er det noen som jobber fortsatt med utviklingen av denne tjenesten?

 

Kunne tenkt meg å ha med forettningsmessige IT-kunnskaper og ikke de rene tekniske som f.eks:

 

- Customer Relationship Management

- Enterprise Relationship Management

- Supply Chain Management

- Business Intelligence

- Software-As-A-Service

- Service-Oriented Architecture

..osv

 

Kunne også tenkt meg å kunne nevne kunnskaper i systemer som SAP, VISMA, Microsoft Dynamics, Mamut Enterprise, SuperOffice, Salesforce, Netsuite, 24SevenOffice etc.

 

Savner også et felt hvor man kan fortelle litt om seg selv, kanskje også ha et plass med bilde.

8090974[/snapback]

 

 

Dette er et godt poeng. Spesielt innen SAP og BI er det stort behov for kandidater, men også innen de andre feltene du nevner..

Det har allerede vært godt med BI-stillinger i karriereseksjonen, og SAP kommer tungt fremover. Jeg skal snakke l.itt med teknisk i morgen for å se om vi kan gjøre noe utover det som er der i dag.. det står uansett på listen over prosjekter.

Lenke til kommentar

Jeg savner litt mer egendefinerte felter.. Hvorfor ikke bare ha noen felter hvor du kan legge inn selv, så slipper man prøve å lage et menysystem som tar for seg alle grener, for man vil aldri klare å dekke ALT med det uansett.

 

Jeg har har alt registrert meg der, er jeg nødt til å slette meg og registrere meg på nytt for å bli med i konkurransen?

Lenke til kommentar
Jeg savner litt mer egendefinerte felter.. Hvorfor ikke bare ha noen felter hvor du kan legge inn selv, så slipper man prøve å lage et menysystem som tar for seg alle grener, for man vil aldri klare å dekke ALT med det uansett.

 

Jeg har har alt registrert meg der, er jeg nødt til å slette meg og registrere meg på nytt for å bli med i konkurransen?

8093093[/snapback]

 

 

Vel... det er jo kanskje en idè, da vi har vært nødt til å lage regler for denne konkurransen. Det er jo også bare publiserte (offentilige)profiler som tas med i betraktningen.

Lenke til kommentar
hey, dårlig gjort for oss som ikke har noen utdannelse innen it. jeg skal lage en konkuranse der alle som ikke har it utdannelse skal få være med. konkuranser burde være noe alle kan være med på, hvertfall inne på hw som har så mange brukere.

8090989[/snapback]

 

enig, dessuten er det et stort antall av brukere som er under 18år også

8091258[/snapback]

 

 

Dette går kanskje ikke godt nok frem i konkurransereglene, men det er ikke noe krav til IT-utdannelse. Dog er det krav til relevant IT-kompetanse. Det er kompetansen som teller, ikke antall studiepoeng.

 

Det vil også komme muligheter for våre yngre, aspirerende brukere litt senere. Dere er ikke glemt.

Lenke til kommentar

men er dette et reklamestunt for å få inn en haug av søknader slik at det ser mer attraktivt ut for søkere og firmaer, eller er dette for å faktisk premiere de som er interisert i å jobbe med data?

 

edit:

hehe, sånn da er jeg antagelig den eneste tømreren inne i systemet deres :)

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
men er dette et reklamestunt for å få inn en haug av søknader slik at det ser mer attraktivt ut for søkere og firmaer, eller er dette for å faktisk premiere de som er interisert i å jobbe med data?

 

edit:

hehe, sånn da er jeg antagelig den eneste tømreren inne i systemet deres :)

8093159[/snapback]

 

 

Det er en kjennsgjerning at mange selskaper sjekker databasen til Hardware for å finne kandidater. Flere registrerte profiler gjør tjenesten bedre og mer attraktiv for næringslivet, og øker verdien for hver enkelt av å være registrert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...