Gå til innhold

WGA: - Du er kanskje en pirat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, så mye rot :no: Spent på hva som skjer når dette blir obligatorisk hvis de ikke har ryddet opp i det innen den tid. Hvordan vil bedriftsmarkedet reagere på dette?

8053073[/snapback]

 

 

forhåpentligvis vil nok bedrifter\privatpersoner sette seg på bakbeina og gå over til linux så microsoft kan se hvor mye de mister av kundene sine. Og hvor mye de taper...(linux var bare et eksempel... jeg personlig hater linux. jeg har prøvd det og det suger alt for mye til at jeg orker og ramse opp pluss at jeg sikkert ville fått en advarsel for og legge ut så mye som det ville blitt..)

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
forhåpentlig vis vil nok bedrifter\privatpersoner sette seg på bakbeina og gå over til linux så microsoft kan se hvor myede mister av kundene sine og hvor mye de taper...

8053164[/snapback]

Hvorfor skulle de det når det bare er en telefon som skal til for å rette opp i en eventuell feil?
Lenke til kommentar
Sjølv syns eg det er mykje bedre å bruke WindizUpdate enn Windows Update. For det første så slepp eg WGA, og for det andre så kan eg bruke Firefox til oppdateringane (Opera og).

8053504[/snapback]

 

Hm, prøvde den nå og den mangler noen updates. 2 software (optinal) updates ble ikke funnet av den siden du linka til. Bukte firefox. Er den til å stole på?

Lenke til kommentar
Sjølv syns eg det er mykje bedre å bruke WindizUpdate enn Windows Update. For det første så slepp eg WGA, og for det andre så kan eg bruke Firefox til oppdateringane (Opera og).

8053504[/snapback]

 

Hm, prøvde den nå og den mangler noen updates. 2 software (optinal) updates ble ikke funnet av den siden du linka til. Bukte firefox. Er den til å stole på?

8053630[/snapback]

 

Ja, den fungerer fint, men selvsagt kommer oppdateringene noe senere enn hos windowsupdate.

Lenke til kommentar
Sjølv syns eg det er mykje bedre å bruke WindizUpdate enn Windows Update. For det første så slepp eg WGA, og for det andre så kan eg bruke Firefox til oppdateringane (Opera og).

8053504[/snapback]

 

Hm, prøvde den nå og den mangler noen updates. 2 software (optinal) updates ble ikke funnet av den siden du linka til. Bukte firefox. Er den til å stole på?

8053630[/snapback]

 

Ja, den fungerer fint, men selvsagt kommer oppdateringene noe senere enn hos windowsupdate.

8053655[/snapback]

 

woohoo

Lenke til kommentar
bruker 500 millioner maskiner windows update?  :scared:

8053112[/snapback]

Rundt 1.000 millioner var det siste jeg hørte.

 

(...)forhåpentlig vis vil nok bedrifter\privatpersoner sette seg på bakbeina og gå over til linux så microsoft kan se hvor myede mister av kundene sine og hvor mye de taper...(liux var bare et eksempel... jeg personlig hater linux... jeg har prøvd det og det suger alt for mye til at jeg orker og ramse opp pluss at jeg sikkert ville fått en advarsel for og legge ut så mye som det ville blitt..)

8053164[/snapback]

Hater du Linux? :hmm: Men du gidder ikke å si hva du misliker?

 

- Jaja, vi som bruker Linux slipper iallefall WGA og lignende. - Og vi slipper å bekymre oss for piratversjoner eller annen slags malware.

Endret av HavarN
Lenke til kommentar
Sjølv syns eg det er mykje bedre å bruke WindizUpdate enn Windows Update. For det første så slepp eg WGA, og for det andre så kan eg bruke Firefox til oppdateringane (Opera og).

8053504[/snapback]

 

Hm, prøvde den nå og den mangler noen updates. 2 software (optinal) updates ble ikke funnet av den siden du linka til. Bukte firefox. Er den til å stole på?

8053630[/snapback]

 

Ja, den fungerer fint, men selvsagt kommer oppdateringene noe senere enn hos windowsupdate.

8053655[/snapback]

 

Den har heller ikke støtte for norsk Windows, kun engelsk.

Lenke til kommentar

Jeg skulle likt å se regnskapet til microsoft, går de i underskudd?

 

Jeg lurer fordi disse svina selger dårlig programvare du må kjøpe for å kjøre de fleste spill/programmer. Det kræsjer fra tid til annen til og med på helt stabile datamaskiner, bluescreen er noe til og med morra mi kjenner til (og det sier noe).

 

Hva er det en full retail version av windows vista koster? Ja nettopp.

 

Latterlig at DE av alle tør med det fordømte WGA tullet, går de langt nok bytter flere og flere til linux. Jeg håper EU setter støvla ned på microsoft en gang for alle.

Lenke til kommentar
forhåpentlig vis vil nok bedrifter\privatpersoner sette seg på bakbeina og gå over til linux så microsoft kan se hvor myede mister av kundene sine og hvor mye de taper...

8053164[/snapback]

Hvorfor skulle de det når det bare er en telefon som skal til for å rette opp i en eventuell feil?

8053240[/snapback]

 

 

wga suger puntkum kan du finne på en grunn til at vi privatpersoner trenger wga og helst en annen grunn en en som har noe med pirater\piratkopiering?

Lenke til kommentar
OT:
(liux var bare et eksempel... jeg personlig hater linux... jeg har prøvd det og det suger alt for mye til at jeg orker og ramse opp pluss at jeg sikkert ville fått en advarsel for og legge ut så mye som det ville blitt..)

8053164[/snapback]

hvor lenge har du prøvd windows? :!:

8053304[/snapback]

 

 

siden jeg var liten og linux har jeg prøvd meg på i et år..(dualb00t)

Lenke til kommentar
bruker 500 millioner maskiner windows update?  :scared:

8053112[/snapback]

Rundt 1.000 millioner var det siste jeg hørte.

 

(...)forhåpentlig vis vil nok bedrifter\privatpersoner sette seg på bakbeina og gå over til linux så microsoft kan se hvor myede mister av kundene sine og hvor mye de taper...(liux var bare et eksempel... jeg personlig hater linux... jeg har prøvd det og det suger alt for mye til at jeg orker og ramse opp pluss at jeg sikkert ville fått en advarsel for og legge ut så mye som det ville blitt..)

8053164[/snapback]

Hater du Linux? :hmm: Men du gidder ikke å si hva du misliker?

 

- Jaja, vi som bruker Linux slipper iallefall WGA og lignende. - Og vi slipper å bekymre oss for piratversjoner eller annen slags malware.

8057020[/snapback]

 

 

som sagt så skal jeg ikke legge ut om mine grunner til og hate linux. men skulle det være en så må det være den SKRALE hw-støtten... ennå man har en maskin som skulle takle ganske mye!

Lenke til kommentar
som sagt så skal jeg ikke legge ut om mine grunner til og hate linux. men skulle det være en så må det være den SKRALE hw-støtten... ennå man har en maskin som skulle takle ganske mye!

8061127[/snapback]

Nei, nei, nei... Linux har jo mye bedre hw-støtte enn Vista... Og langt bedre out-of-the-box støtte enn XP. Hva betyr en maskin som skulle takle ganske mye? - Du må jo være sikker på at maskinen din takler det du skal bruke den til. Det hjelper lite om den takler alt mulig annet...
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...