Gå til innhold

Her er de hotteste 2007-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den første mobiltelefonen det var bilde av mellom ingressen og innholdet så veldig ut som en konseptmobil, men jeg har et lite håp om at den eksisterer. Gjør den det? Den så veldig fin ut.

 

Jeg er meget spent på hvordan E90 blir. Jeg syns navigeringen på Series 80 mobiltelefoner har vært tungvindt, og blant annet 9500 har fått mye kritikk for dårlig maskinvare. Kanskje S60 er det som skulle til? At den kan brukes fullt når den er lukket er jo også bra. 9500 hadde ikke ordbok når man skrev en gang :p

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig på hvor det blir av telefoner som Samsung U700 jeg. Skyvetelefon på snaue 12,1 millimeter, 3.2mpx kamera med autofokus, 3G, Edge, HSDPA og minnekort. Denne skriver dere ikke et ord om.. og dere har fullstendig glemt den i lanseringsguiden (sammen med en rekke av de andre nye ux00 telefonene) selv om disse skal være tilgjengelig i løpet av første kvartal.

Lenke til kommentar

tommyb: "Ingen kan få"? Nå skjønner jeg ikke helt hva du tenker på. Neo1973 vil jo selges av FIC, og etterhvert vil de også gjøre avtaler med enkelte distributører i enkelte land for å selge også. Utviklere som liker å fikle med programvare kan bestille på WWW allerede slutten av mars/begynnelsen av april (USD $350). I løpet av juni skal de oppgradere hardware'n på Neo1973 med raskere CPU og _kanskje_ legge til EDGE og WLAN. Retail-salg til vanlige brukere skal offisielt starte i september. Da skal mye programvare være ferdiglagd og telefonen enkel å bruke.

 

Jeg er helt enig med CAT0 om at Neo1973 (det vil også komme andre OpenMoko-telefoner i 2007) burde vært med på lista. Den vil bli revolusjonerende i form av å være verdens første mobiltelefon solgt med fri programvare!

 

For mer info, sjekk wiki'en på http://www.openmoko.org

Endret av kommers
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...