Gå til innhold

Sniktitt: HTC Advantage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke dette den første mobiltelefonen som skulle komme med WM6? Mener å ha hørt det.

 

Uansett, USB 1.1 og 8 GB harddisk gir liten mening. Utrolig at de kan putte inn absolutt alt av ny teknlogi, men holde seg på steinalderstadiet der :p

 

Dette hadde vært den perfekte mobiltelefonen for meg, men den er for stor og alt for dyr. Får vente noen år til teknologien har kommet noen steg videre :p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noe liggnende produkt som dette med win xp, trenger ikke være en mobiltelefon?

 

Frister å kjøpe denne, utrulig greit å ha denne med på reise. Har en liten tablet pc nå, men kunne godt tenkt meg noe mer i denne størrelsen. Så lange jeg har; word, mail og wlan og kan se på film på lange fly turer er jeg happy

Lenke til kommentar

Jeg har kikket litt på OQO, men personlig synes jeg godt den kunne ha telefon slik at man kan bruke EGDE/3G for å hente epost. Skal det være noe poeng med ultraportable enheter må de kunne sjekke epost over Exchange, er nå min mening...

 

Advantage oppfyller jo kravene og er billigere enn OQO (husk å legge på toll/moms ;))

Lenke til kommentar
Jeg har kikket litt på OQO, men personlig synes jeg godt den kunne ha telefon slik at man kan bruke EGDE/3G for å hente epost. Skal det være noe poeng med ultraportable enheter må de kunne sjekke epost over Exchange, er nå min mening...

 

Advantage oppfyller jo kravene og er billigere enn OQO (husk å legge på toll/moms ;))

8035396[/snapback]

Takk for tipset denne se ut til å være perfekt for mitt bruk! Har du sett denne i bruk, eller kjener noen som har testet den? Helt sant at det er viktig å hente epost over exchange, men wlan har jo alle flyplasser. Men der wlan ikke er tiljengelig er det jo bare å bruke bluetooth for å bruke 3g/edge mobilen din som modem. Du kan jo prate i telefonen samtidig som den blir brukt som modem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...