Gå til innhold

Omtale av Crackdown (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg er litt skuffet jeg da. Har jeg gått glipp av noe? Spillet er morsomt det, men sånn bortsett fra å hoppe rundt og knerte folk så er det jo ikke stort å gjøre.

 

Det som gjør GTA genialt er ikke bare at det er en stor åpen by hvor du kan gjøre mye rart, men også alle de geniale kommentarene, henvisninger til filmer, radio-kanalene osv...

Lenke til kommentar
Det her virka jo interessant! Nokon som veit om det har regionssperre? Og spørsmål nummer 2....er det veldig mykje basert for Xbox Live(ala Gears of War)? Eller leverer det ein solid single player ala Dead Rising?

8014931[/snapback]

 

 

Det er regionfritt svjv. ligger på regionfree på videogamesplus.ca hvertfall.

 

Det er co-op over live, men du har og en slags singleplayer, hvor det er tilsammen 21 "bosser" som skal drepes, som hver har masse minions.

 

Har du tilgang til live, så last ned demoen så finner du ut om det er noe for deg :)

Lenke til kommentar

gleder meg til jeg får dette spillet. vant det i konkuransen gamer hadde, men har desverre ikke mottatt det enda.

 

hadde håpa jeg fikk det i går eller i dag slik at jeg kunne spillt over live med en kamerat som har kjøpt det.

 

er det noen som vet ca å lang tid det tar for gamer å sende ut premier?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...