Gå til innhold

Kabelen utkonkurrerer alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker utvilsomt kabel når jeg skal overføre f. eks. musikk og sikkerhetskopiere det jeg har på telefonen. I tillegg til at jeg lader telefonen utelukkende via USB-kabelen. Men til generell synkronisering mener jeg Blåtann er overlegent. Det er ikke så ofte det er så mye å synkronisere siden sist, og da er jo greit at den like godt gjør det mens den ligger i lomma ...

Lenke til kommentar
Men til generell synkronisering mener jeg Blåtann er overlegent. Det er ikke så ofte det er så mye å synkronisere siden sist, og da er jo greit at den like godt gjør det mens den ligger i lomma ..

For min del er det mer stress å fiske opp mobilen fra lomma, gå inn i menyene og aktivere BT osv., enn å bare plugge i kabelen i en vending. Men, hver sin smak, jeg liker i alle fall ikke å ha BT aktivert 24/7.

Lenke til kommentar

Kan ikke uttale meg på mobil da jeg ikke bruker mobil til musikk (større filoverføringer etc.) Men til sammenligning, bruker jeg fortsatt kun ethernet på hjeme nettverke t, og det skal jeg gjøre en GOD stund til. Bærbare bruker trådløst av praktiske årsaker. Trådløst er vel og bra om det er snakk om nettverk eller blåtann til mobiler. Praktisk er det også, men veldig mye bakdeler, de største er vel hastighet og ikke minst sikkerhet.

Lenke til kommentar
Bruker minnekortleser når det f.eks er musikk som skal overføres, men med bilder bruker jeg bluetooth siden jeg har innebygd bluetooth i pcen min :)

8010424[/snapback]

 

Flaut som det har jeg et 1 GB microSD i mobilen. Og mobilen blir fortsatt bare brukt til "mobilbruk". Tror største haken for meg har vært mangel på usbkabel. Blåtann overføring går uhyre tregt. Jeg er heller ikke stor fan av minnekort leser med min mobil, ligger vedsiden av simkortet. veldig upraktisk i sånne sammenhenger. :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...