Gå til innhold

Norsk PS3 får begrenset bakoverkompatibilitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er dette veldig triste nyheter. Hadde håpet jeg kunne kassere PS2-en når PS3-en kommer på plass, men hvis ikke alle spillene mine funker på PS3 så blir den et tillegg til konsollhylla i stedet for en utbytting av en av de nåværende maskinene. Når hylla rommer fem-seks maskiner fra før skulle jeg gjerne slippe å gjøre plass til enda en.

Lenke til kommentar

Jeg lukter BS lang veg.. det OSER bs.

 

"ønsker å fokuserer på utviklingen av nye konsepter, skreddersydd for PlayStation 3."

 

 

Right.. Og disse konseptene er veldig forskjellige her i europa, derfor kan vi ikke i det minste nyte samme godene som jap/US. bullshit. Hadde håpet å kunne dykke inn i ps2 biblioteket mitt når jeg etterhvert fikk meg ps3, men det ser ut som jeg kanskje bare bør la være, og heller satse på ps2 emulering på pc, som blomstrer i disse dager.

Lenke til kommentar
For min del er dette veldig triste nyheter. Hadde håpet jeg kunne kassere PS2-en når PS3-en kommer på plass, men hvis ikke alle spillene mine funker på PS3 så blir den et tillegg til konsollhylla i stedet for en utbytting av en av de nåværende maskinene. Når hylla rommer fem-seks maskiner fra før skulle jeg gjerne slippe å gjøre plass til enda en.

8011675[/snapback]

 

Støttes.

 

Hva er poenget å ta vekk en allerede eksisternde funksjon, for å utvikle en dårligere en? Et ekstra stikk i siden på dem som har ventet lengst?

Lenke til kommentar
For min del er dette veldig triste nyheter. Hadde håpet jeg kunne kassere PS2-en når PS3-en kommer på plass, men hvis ikke alle spillene mine funker på PS3 så blir den et tillegg til konsollhylla i stedet for en utbytting av en av de nåværende maskinene. Når hylla rommer fem-seks maskiner fra før skulle jeg gjerne slippe å gjøre plass til enda en.

8011675[/snapback]

 

Støttes.

 

Hva er poenget å ta vekk en allerede eksisternde funksjon, for å utvikle en dårligere en? Et ekstra stikk i siden på dem som har ventet lengst?

8013209[/snapback]

 

1.) PS3 selger ikke fordi den er for dyr (surprise, surprise)

2.) Sony går ikke så godt om dagen

 

De må kutte produksjonskostnadene. De begynner med dette i Europa, og sprer det så til alle verdensdeler. Å forsøke å pakke det inn i bullshit med "fokus" etc. er bare tull, dette er et rent økonomisk grep.

 

De burde heller kastet ut Blue-Ray spilleren!! (såklart umulig..) Er flere som vil spille gamle PS2 spill en Blue-ray disker i tiden som kommer...

Lenke til kommentar
Kommer Sony i det hele tatt til å selge èn eneste konsoll i Europa :p

Sikkert i bøtter og spann, folk glemmer dette.

 

Sony har sikkert tenkt; hvordan skal vi få folk til å kjøpe flest mulig nye spill og få den til å la de gamle spillene ligge? Vi tar bort bakoverkompatibiliteten, det er jo i utgangspunktet genialt. De har vel sett at salget av nye spill har gått for treigt i Japan og USA. Her burde EU gripe inn, de blander seg oppi alt MS holder på med, så hvorfor ikke også her?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...