Gå til innhold

Test: Sniktitt: LGs Prada-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge LG har mobilen 300 timer standby og 3 timer tale.

Sjekk denne presentasjonen:

http://www.pradaphonebylg.com/

Der får du også sett læretuiet som følger med. :cool:

Og pusseskinnet. :whistle:

 

Må forøvrig gratulere hr. Valle med å ha den beste video-presentasjonen av Prada på nettet så langt,

dette var rimelig eksklusivt! :thumbup:

Synd at akkurat denne modellen var så buggy da,

har ikke sett noen store problemer på de andre videoene.

Lenke til kommentar
Folk sier at iPhone blir alt for dyr.. Jaha...Det er krise om iPhone koster ca. 5000kr med 8GB, men ingen klager når Prada'en kommer til å koste rundt 5500kr.. Itillegg er Prada-telefonen "dum" som amobil nevner. Og tar jeg ikke feil bruker iPhone, OSX operativsystem..

7991531[/snapback]

 

iPhone til ca 5000 kr med 8GB er med 2 års binding mot en amerikansk mobiloperatør, så den er i realiteten en god del dyrere (kan tenke meg du kan legge til minst 2000 kroner hvis du ikke tar med sponsingen fra Cingular i prisen). Så Prada til rundt 5500 er billig i forhold til iPhone! iPhone bruker ikke ekte OSX som operativsystem, den bruker en mobil variant som ikke støtte vanlige OSX-applikasjoner.

Lenke til kommentar
Folk sier at iPhone blir alt for dyr.. Jaha...Det er krise om iPhone koster ca. 5000kr med 8GB, men ingen klager når Prada'en kommer til å koste rundt 5500kr.. Itillegg er Prada-telefonen "dum" som amobil nevner. Og tar jeg ikke feil bruker iPhone, OSX operativsystem..

7991531[/snapback]

 

iPhone til ca 5000 kr med 8GB er med 2 års binding mot en amerikansk mobiloperatør, så den er i realiteten en god del dyrere (kan tenke meg du kan legge til minst 2000 kroner hvis du ikke tar med sponsingen fra Cingular i prisen). Så Prada til rundt 5500 er billig i forhold til iPhone! iPhone bruker ikke ekte OSX som operativsystem, den bruker en mobil variant som ikke støtte vanlige OSX-applikasjoner.

7991713[/snapback]

 

Hva mener dere med at LG Prada er ``dum``?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Denne ser utrolig spennende ut ;) men jeg orker ikke kjøpe den til 5000kr!!

Venter heller litt og kjøper den til rundt 2500-3000kr.. :)

Virker veldig spennende :D

8261180[/snapback]

 

Denne telefonen skal jeg bare ha. rått design og helt greit brukervennlig!

 

Pr.dags dato har jeg Bang&Olufsen Serene som primær telefon, jeg tror nok ikke jeg vil selge den når jeg kjøpre Prada´en. Serene er trossalt i mine øyne verdens beste telefon :-)

 

Hvor kan jeg få tak i prada´en først?

 

Jeg har funnet noen på ebay, men litt skeptisk med tanke på svindel. Og jeg har sett på expansys.no, er det noen fler steder jeg burde sjekke innom?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dere skriver at den kanskje likner litt på iPhone med den store skjermen og det. For å si det sånn: det kommer ikke til å bli færre av trykkfølsomme skjermer som dekker hele skjermen.

 

Jeg ville nå heller kjøpt iPhone enn denne, fordi da slipper du fettflekker, pluss at den er billigere. Synes også iPhone ser litt finere ut, men det er meg. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...