Gå til innhold

WGA i en forbedret versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så glad jeg allerede har byttet laptop fra HP til MacBook Pro. Har fortsatt en stasjonær PC, men den er allerede nesten to år gammel så ved neste korsvei blir den konvertert til en filserver med Linux og så rykker det inn en Mac Pro i dens sted.

 

Det skal bli et herlig bekymringsfritt liv. :)

Lenke til kommentar
Den største forbedringen hadde vært å fjerne hele greia, den fungerer jo ikke uansett...

 

AtW

7990524[/snapback]

Tja... Jeg har aldri hatt noen problemer med den.

Har installert ganske mange PC'er med XP

 

Ellers er jo forbedringen i denne versjonen at den ikke er så streng da..

I den gamle versjonen var det enten ja eller nei. I den nye er det både ja, nei og vet ikke

Lenke til kommentar
Den største forbedringen hadde vært å fjerne hele greia, den fungerer jo ikke uansett...

 

AtW

7990524[/snapback]

Tja... Jeg har aldri hatt noen problemer med den.

Har installert ganske mange PC'er med XP

 

Ellers er jo forbedringen i denne versjonen at den ikke er så streng da..

I den gamle versjonen var det enten ja eller nei. I den nye er det både ja, nei og vet ikke

7990539[/snapback]

 

Men hva gjør programmet? Hva vil de oppnå med programmet? Og fungerer det i den forstand at det gjør det som er tiltenkt? Jeg vil si svaret er nei, det blir cracket umiddelbart..

 

AtW

Lenke til kommentar
Men hva gjør programmet? Hva vil de oppnå med programmet? Og fungerer det i den forstand at det gjør det som er tiltenkt? Jeg vil si svaret er nei, det blir cracket umiddelbart..

7990554[/snapback]

De som vil omgå WGA-problemet og har kunnskaper nok, de finner nok alltids en vei rundt.

 

Det MS i beste fall kan håpe på, er at en del folk som helt uforvarendes har kjørt med en piratert XP-lisens vil bli klar over dette og 1) kjøpe en lisens og 2) melde den sniken som har solgt dem en ugyldig lisens.

 

Det er jo disse profitørene MS i hovedsak er ute etter - det er jo der de har muligheter til å håve inn noen dollar. (Folk har tross alt betalt for XP, men pengene har gått i lommene til andre enn MS.)

 

Selv har jeg ikke opplevd noen redselshistorier med WGA, så for meg er det nok andre ting som har større innvirkning på magesåret.

Lenke til kommentar

Dersom PC står på "Receive updates automatically" får du sikkerhetskritiske oppdateringer uansett om du er pirat eller ikke.

Og du kan også velge å ikke installere siste WGA, dersom den ligger i listen med updates Bill har sendt deg.

 

Du får ikke oppdatert programpakker,

men det finnes jo mye fint rundt omkring man kan laste ned. :thumbup:

Lenke til kommentar
Dersom PC står på "Receive updates automatically" får du sikkerhetskritiske oppdateringer uansett om du er pirat eller ikke.

 

 

 

Vil vel laste ned WGA og installere denne også då.. :ermm:

 

Med mindre du velger laste ned, og installer senere. Og deretter velger custom installasjon istaden for express.

 

 

 

edit: leif

Endret av Akvarius
Lenke til kommentar
Dersom PC står på "Receive updates automatically" får du sikkerhetskritiske oppdateringer uansett om du er pirat eller ikke.

 

 

 

Vil vel laste ned WGA og installere denne også då.. :ermm:

 

Med mindre du velger laste ned, og installer senere. Og deretter velger custom installasjon istaden for express.

 

 

 

edit: leif

7992524[/snapback]

 

 

 

Jeg har ikke editert mitt svar ennå :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...