Gå til innhold

Test: Microsoft Zune


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer man da å gi den bare 4, og gi dårlige spillere fra iPod med utgått menysystem og ikke hverken radio eller diktafon 5?

 

Jeg siterer fra innlegget til hjaadd i en annen tråd.

 

iPod'en sitt menysystem utgått? Det er noe av det rareste jeg har hørt på veldig lenge. Menysystemet er ikke nytt, selvsagt. Men det er det desidert beste systemet på markedet. Hvorfor forandre på en vinner? Menysystemet har fått oppgraderinger som søk etter bokstaver og noen andre fine duppeditter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet hvor mye Zune ligger på i USA? Skal over til sommeren, og siden min førstegenerasjons iPod begynner å fuske, tenkte jeg at jeg skulle prøve ut en Zune, siden jeg uansett trenger ny MP3-spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Prøv it24.no da, GangsterPanda. Den selges der til 2095 kr sist gang jeg sjekket. Eller så ligger den på $ USD i USA. Har hatt min siden januar og er kjempe fornøyd :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Først og fremst takk for enda en god test!

 

Skjermen imponerte meg veldig. Og er kanskje grunnen til at jeg har denne inn på ønskelista mi nå. Men dog den faller litt langt ned på den i tanke på alle feilene med programvaren, men om det kommer noen tredjeparter som gjør det enklere (slik det var med iPod og ephPod) så tror jeg kanskje jeg skal gå for denne. Men tror jeg drøyer til et slikt program om det er slik som amobil sier.

Lenke til kommentar

fra side 2:

Programvaren som følger med mp3-spillere er veldig viktig for opplevelsen.
hva med muligheten til å bruke enheten som ren lagringsenhet? DET er viktig for mange brukere, ikke være bundet mot en spesiell type programvare og / eller plattform (slik som med sony spillere osv). Kan zune brukes som ren lagringsenhet? mulig jeg overså dette når jeg leste testen.
Lenke til kommentar
Vil aldri bli noe annet en iPod for meg, tror jeg! Typisk Microsoft å lage produkter som bare støtter deres egne greier! Altså musikk fra deres egen butikk!

8001054[/snapback]

selvmotsigelse / svada :roll: Forbrukerrådet mener Apple bryter loven ved å selge iTunes-musikken med en DRM som gjør at den er låst til avspilling på iPod-spillere
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Prøv it24.no da, GangsterPanda. Den selges der til 2095 kr sist gang jeg sjekket. Eller så ligger den på $ USD i USA. Har hatt min siden januar og er kjempe fornøyd :)

8000041[/snapback]

Når jeg tenker meg om, kan det være greit å kjøpe den i Norge, med tanke på lader og slikt. Er uansett bare snakk om en 500 kroner i forskjell fra billigste på prisguiden til Amazon.

 

[EDIT: Dette må forresten sies å være en liten selvmotsigelse?

 

"Baksiden og sidene av Zune inneholder ingen ting, og er fri for logoer og annet rusk. Kun Zune-logoen på baksiden bryter den hvite flaten. Forsiden er dominert av skjermen og navigasjonstasten, samt en tilbake- og en spill av- tast. Nederst på baksiden er en liten hilsen: "Hello from Seattle" (Microsoft har sitt hovedkvarter i nærheten av Seattle). Like ved står det "Assembled i China"."

Høres ut som om den har logoer og slogans a-plenty.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...