Gå til innhold

SNIKTITT: Nokia 6110 Navigator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N95 er vel ingen dedikert GPS-mobil.

7985710[/snapback]

 

De er jo begge symbian OS mobil. Det som skiller dem så langt er jo design og de dedikerte media knappene på N95. Utenom det regner jeg med at de er ganske like i måten de oppfører seg på. Om ikke denne har en annen form for GPS software. For den "ut av boksen" opplevelsen er også slik jeg har forstått at N95 er. I motsettning til feks GPS funksjonaliteten på Siemens SXG75...som var en abo tjeneste.

 

Jeg bare stusset litt på formuleringen siden vi har vist om N95 lenge. Om det betydde at den hadde en annen løsning, eller bare at journalisten er litt ivrig.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
N95 er vel ingen dedikert GPS-mobil.

7985710[/snapback]

Jeg bare stusset litt på formuleringen siden vi har vist om N95 lenge. Om det betydde at den hadde en annen løsning, eller bare at journalisten er litt ivrig.

 

AKIRA

7986017[/snapback]

 

 

Hvis du leser hva snubbel skriver i DENNE tråden, så virker det som om N95 sin gps ikke er så kraftig som navigator. Man må montere den helt oppe i ruta på bilen for å få signal og tastaruret må være ute.

 

På navigator skal vistnok ikke dette være nødvendig. Man skal få signal uansett hvor man monterer den i bilen.

Lenke til kommentar
N95 er vel ingen dedikert GPS-mobil.

7985710[/snapback]

Jeg bare stusset litt på formuleringen siden vi har vist om N95 lenge. Om det betydde at den hadde en annen løsning, eller bare at journalisten er litt ivrig.

 

AKIRA

7986017[/snapback]

 

 

Hvis du leser hva snubbel skriver i DENNE tråden, så virker det som om N95 sin gps ikke er så kraftig som navigator. Man må montere den helt oppe i ruta på bilen for å få signal og tastaruret må være ute.

 

På navigator skal vistnok ikke dette være nødvendig. Man skal få signal uansett hvor man monterer den i bilen.

7986490[/snapback]

 

Bra jeg ikke eier bil da. Jeg så for meg å bruke den som gående. Sette waypoints i fremmede byer og kunne finne tilbake.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
N95 er vel ingen dedikert GPS-mobil.

7985710[/snapback]

Jeg bare stusset litt på formuleringen siden vi har vist om N95 lenge. Om det betydde at den hadde en annen løsning, eller bare at journalisten er litt ivrig.

 

AKIRA

7986017[/snapback]

 

 

Hvis du leser hva snubbel skriver i DENNE tråden, så virker det som om N95 sin gps ikke er så kraftig som navigator. Man må montere den helt oppe i ruta på bilen for å få signal og tastaruret må være ute.

 

På navigator skal vistnok ikke dette være nødvendig. Man skal få signal uansett hvor man monterer den i bilen.

7986490[/snapback]

Kan da ikke stemme! De må jo ha fikset på dette til den kommer på markedet. Ellers betyr det jo at N95 er ubrukelig så snart man går inn i en allé el.

Lenke til kommentar

N95 er ikke en dedikert GPS forde denne er mer ment for "fotgjenger" navigering ,men kan også brukes i bil ( nokia kommer med en holder for dette )

Dette fordi N95 har GPS antennen under tastaturet imotsetning til 6110 som har antennen montert på toppn av tlf.

:dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...