Gå til innhold

Lizzy er lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper den blir annerledes enn bildet viser, fordi desgnet var en smule kjedelig.

Skjønner meg ikke helt på at de ikke skal ha kamera på den heller.  :hmm:

Kan sikkert få flere kjøpere på mobilen hvis den hadde hatt kamera...

7977700[/snapback]

Samma her :D

Den var stygg disegn da

den burde ha da kamera

Lenke til kommentar

Vel, til vi eventuelt får de offisielle lanseringsdataene forbeholder jeg meg retten til å være littegranne skeptisk inn til videre.

 

(Selv om jeg ærlig må innrømme at dette var utrolig skuffende i første omgang, selv om EDGE er noe jeg setter veldig mye pris på når jeg er på farten. UMTS et steinkast utenfor tettbebodde strøk minner meg mest om en dårlig spøk)

 

:)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Håper den blir annerledes enn bildet viser, fordi desgnet var en smule kjedelig.

Skjønner meg ikke helt på at de ikke skal ha kamera på den heller.  :hmm:

Kan sikkert få flere kjøpere på mobilen hvis den hadde hatt kamera...

7977700[/snapback]

 

Hvorfor MÅ en mobiltelefon på død og liv ha et kamera?? Det må da i anstendighetens navn gå an å lage en god mobil med bra spesifikasjoner UTEN at noen straks begynner å gnåle om dette kameraet.......

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Jeg forventer ikke kamera, men hvor er de trådløse funksjonene? EDGE legger ikke jeg vekt på. Sats heller på HSDPA enn EDGE (men ha gjerne begge deler!). W-LAN og UMTS er et must.. Jeg syns SE har skuffet hittill, og det ser dessverre ut til at de ikke har tenkt å gjóre noe med det.. Skeptisk :p

7978579[/snapback]

 

Vil mye heller ha EDGE enn 3G og HSDPA. Poenget er at det er kjekt å være på nett med laptopen på hytta o.l. Er man hjemme, på jobb osv. har man alltid tilgang til trådløse nett.

Lenke til kommentar

M608c er den asiatiske versjonen av M600i. Den har ikke UMTS, men jeg er ganske sikker på at den ikke har kamera heller. Jeg ville ikke stolt på kilden din, siden jeg er 99 % sikker på at M608c ikke har kamera. Google litt etter det, så finner du nok en del andre kilder som sier at M608c ikke har kamera ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...