Gå til innhold

Omtale av Supreme Commander (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt gjennom demoen, elsker de ekstremt store kartene :D

 

Samtidig er det interessant som nevnt i omtalen at det ikke nytter å fly på med 100 enheter. Testet dette på demoen, hadde en absurd stor hær, fløy rett i syntet på dem og tapte så det smalt etter. Her måtte man bruke taktikk og listige metoder for å vinne.

 

Dette blir en klassiker. Garantert i lang lang tid fremover.

 

I morgen skal det handles!

Lenke til kommentar

Du bruker ord som "dualistisk" og "familiært" i samme anmeldelse som du sier "mongoloid hinsidig"? Hæ? Kom igjen. Faktisk trenger jeg ikke nevne de andre ordene en gang. Trenger bare gjenta ett:

 

Mongoloid.

 

Passer det seg? Personlig syns jeg ikke det. Om du antyder at våpnene er av asiatisk utseende eller om du mener de har Downs Syndrom vet jeg ikke, men det var kanskje ikke målet ditt heller? Kanskje du prøver å være litt "edgy" og du prøver gjerne å understreke hvor ufattelig kule våpnene er, men mongoloid? Skal jeg si det igjen? Jeg gjør det, jeg.

 

Mongoloid.

Lenke til kommentar
Du bruker ord som "dualistisk" og "familiært" i samme anmeldelse som du sier "mongoloid hinsidig"? Hæ? Kom igjen. Faktisk trenger jeg ikke nevne de andre ordene en gang. Trenger bare gjenta ett:

 

Mongoloid.

 

Passer det seg? Personlig syns jeg ikke det. Om du antyder at våpnene er av asiatisk utseende eller om du mener de har Downs Syndrom vet jeg ikke, men det var kanskje ikke målet ditt heller? Kanskje du prøver å være litt "edgy" og du prøver gjerne å understreke hvor ufattelig kule våpnene er, men mongoloid? Skal jeg si det igjen? Jeg gjør det, jeg.

 

Mongoloid.

7947969[/snapback]

 

Enig. Meget bra anmeldelse, men dette ordet passer seg ikke i en offentlig anmeldelse. Her ville jeg moderert meg noe og funnet en annen frase. Mongoloid er faktisk en sykdomstilstand og ikke et adjektiv. Noen vil kanskje støtes av slik ordbruk.

Lenke til kommentar

Ser ut til at ordet har blitt fjernet nå. Like greit, jeg deler mening med mange andre her. Synes også du kunne nevnt ferry-systemet og cycle production queue-funksjonen i et lite avsnitt, det var disse to som virkelig fanget med ved spillet.

 

Men alt i alt en god omtale av et godt spill. :)

Lenke til kommentar
Veldig fin anmeldelse. Men om jeg skal tørre å komme med litt kritikk - Trenger den virkelig ord som 'familiær' og 'dualistisk'? :)

7947879[/snapback]

 

Nei den trenger ikke det, har endret litt for å klarere få frem det jeg mener. :)

 

Du bruker ord som "dualistisk" og "familiært" i samme anmeldelse som du sier "mongoloid hinsidig"? Hæ? Kom igjen. Faktisk trenger jeg ikke nevne de andre ordene en gang. Trenger bare gjenta ett:

 

Mongoloid.

 

Passer det seg? Personlig syns jeg ikke det. Om du antyder at våpnene er av asiatisk utseende eller om du mener de har Downs Syndrom vet jeg ikke, men det var kanskje ikke målet ditt heller? Kanskje du prøver å være litt "edgy" og du prøver gjerne å understreke hvor ufattelig kule våpnene er, men mongoloid? Skal jeg si det igjen? Jeg gjør det, jeg.

 

Mongoloid.

7947969[/snapback]

 

Brukte ordet som et adjektiv for å beskrive ildkraft mye på grunn av at det har en høy "oomph"-faktor. Har fjernet det nå da det kan se ut til å støte folk.

 

Ser ut til at ordet har blitt fjernet nå. Like greit, jeg deler mening med mange andre her. Synes også du kunne nevnt ferry-systemet og cycle production queue-funksjonen i et lite avsnitt, det var disse to som virkelig fanget med ved spillet.

 

Men alt i alt en god omtale av et godt spill. :)

7949498[/snapback]

 

Helt klart to utmerkete eksempler på den generelle genialiteten som ligger til bunn i dette spillet, hvilket det for øvrig er mange av :)

 

Hvorfor ikke 10?

7949507[/snapback]

 

Sakset fra omtalen: "Spillet har svært få svakheter, og det vil rett og slett være skammelig å nevne dem en gang til. Litt overordnet nyskapning er det eneste som i teorien skiller fra å kunne strekke seg mot tieren.."

 

 

 

Takk for tilbakemeldinger :)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
Synes det var litt merkelig at anmelder ikke nevnte at enhetene og strategiene til de tre lagene er prikk like (ikke visuelt). Dette har vært noe av det som har trukket mest ned i andre anmeldelser, og som er det eneste jeg er skuffet med dette spillet. Ellers et nydelig spill.

7949565[/snapback]

 

Om de kan virke ganske like, har de alikevell forsjellige egenskaper, liv, våpen, skjold, forsvarsystem.

 

Er det mer en 9,7 en 9,3?

 

Godt skrevet artikkel ja :yes:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vel, jeg syns dette var så lite at det ikke burde hindret 10. Men men, 9/10 er jo fortsatt knallsterkt.

 

På siden ønsker jeg å spørre om noen her har bestilt fra "Absolutt Spill.no", min ordre har nå status "Klar for sending", men lurer veldig på hvordan den skal klare å komme fram hit på 1 dag, om den fortsatt ikke er sendt. Ergo, er det flere som har lik ordrestatus?

Lenke til kommentar
Bra skrevet artikkel, men så har jeg blitt vant til sånt her på Gamer.no også. Spillet virker lekkert - kanskje det må skaffes en dag, men jeg tviler på at det funker noe spesielt bra på min aldrende PC. Noen synspunkter? Spesifikasjonene finner dere i profilen min.

 

:)

7949954[/snapback]

 

Du er inne på noe, det blir nok en veldig begrenset opplevelse på den maskinen der. Spillet er utviklet for dobbelkjerne, og krever generelt veldig mye RAM i tillegg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...