Gå til innhold

- Iphone-design er plagiat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hva som er så fantastisk med iPhone telefonen...

Det tilbyr ikke noe nytt som ikke har vært på markedet før.

 

Så og si alt iPhone kommer til å tilby, hadde jeg på en Qtek 2020 fra sommeren 2003.

 

Folk har hatet touchscreen tidligere, og nå virker det som om mange, ink. pressen mener at Apple har funnet opp touchskjermen.

Lenke til kommentar
- Vi antar at Apple kopierte Prada-telefonen etter at designet ble avslørt under IF Design-prisutdelingen og vant prisen i september i fjor

Er det månedens dummeste kommentar, eller? Trukke akkurat at Apple satte seg ned i september i fjor og begynte å tenke hvordan de ville at iPhone skulle se ut og fungere... :thumbdown:

 

Folk har hatet touchscreen tidligere, og nå virker det som om mange, ink. pressen mener at Apple har funnet opp touchskjermen.

7940064[/snapback]

Den store forskjellen her er jo multitouch, da. Det har jo ikke akkurat vært så utbredt tidligere. (Selv om Apple over hodet ikke har funnet det opp, slik de påstår...)

 

OT: Mens jeg er inne på multitouch, dere må bare få med dere denne snutten... Vil ha slik i stua... :dribble:

Lenke til kommentar
Så og si alt iPhone kommer til å tilby, hadde jeg på en Qtek 2020 fra sommeren 2003.

 

..og premien for dagens soleklart minst gjennomtenkte kommentar går til..

 

Hvis du virkelig ikke klarer å se forskjellen på en iPhone og en Qtek 2020 så har du store, store problemer. :)

 

Du kan jo starte med det bedritne Windows Mobile OSet og jobbe deg derfra; da har du vel nok materiale til å holde deg opptatt noen kvartaler.

Lenke til kommentar
For deg... Du sier det som om det er mitt ansvar å rette opp i. Du må sikkert bare kjøre inn nyeste flashversjon eller noe sånt. Eller prøv i en annen nettleser... :ermm:

7940343[/snapback]

Ja, den linken fungerer fint her hos meg også, så linken er OK.

 

Utrolig imponerende skjermteknologi de viser i den videoen forresten. :yes:

Lenke til kommentar
en telefon uten taster kunne hvem som helst komme på  :hrm:  bare se på SE P8/9/910-modellene. fjern flippen og du sitter med noe som er tilnærmet kliss likt!

7939253[/snapback]

 

Ja, fordi telefoner vil vel for det meste i framtiden kanskje ikke ha taster, men skjerm.

Synes ikke at det er plagiat, dessuten er det ikke sikkert at Apple har hermet. Jeg tror i hvertfall ikke det! :ph34r:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...