Gå til innhold

MP3tunes nå gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro om dette er en fin plass og laste opp mine 200Gb med mp3 filer....det står ubegrenset lagring;)

7932468[/snapback]

 

Unlimited Music Storage

 

Yes, we really mean free (though you may have a short wait). Or beat the rush and get your unlimited space now with Oboe Premium:

 

    * Larger music files

    * No video, audio or text ads

    * Unrestricted album cover art

    * Full customer support

 

Vet ikke hva de mener med den ventinga men tror det har med hastigheten på streaminga å gjøre. Snakkes om ei viss syncing opp mot serverne deres

Lenke til kommentar
Vel vår venn Knut Rønning vil nok stenge denne siden ganske så rakst tenker eg...

7932509[/snapback]

ser da ingen grunn til det...

eller tenker du på noe jeg ikke tenker på? :p

 

dette betyr jo at jeg kan høre på musikken MIN akkurat hvor jeg vil i verden uten å drasse den med meg.

Lenke til kommentar
The Oboe Free Locker includes unlimited storage for music you find on the Internet. You can listen anywhere through the Oboe Locker Web Interface or through media player plugins, with streaming from the Free Locker at 56kbps. Adding tracks to a Free Locker is limited to webloading or sideloading free music found on the web (adding tracks via our web form or with Sideload plugins for Firefox and Internet Explorer.) Get a Premium Locker to have all of your music in your locker!

 

Betyr det at musikken blir lagret i 56 kbps? I såfall så er det jo totalt ubrukelig

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar

Oboe Free streamer i 56 kbps og har begrensing på 10 Mb pr fil. Oboe Premium streamer i inntil 192 kbps og har maks begrensing på 50 Mb pr fil. Pris kr 250,-/år.

 

For meg har produktet lite verdi, foretrekker heller å ha med meg en del 2 GB SD kort sammen med en USB-plugg som kan brukes i PC-er. I og med at den bærbare spilleren bruker SD-kort.

Lenke til kommentar
Oboe Free streamer i 56 kbps og har begrensing på 10 Mb pr fil. Oboe Premium streamer i inntil 192 kbps og har maks begrensing på 50 Mb pr fil. Pris kr 250,-/år.

 

For meg har produktet lite verdi, foretrekker heller å ha med meg en del 2 GB SD kort sammen med en USB-plugg som kan brukes i PC-er. I og med at den bærbare spilleren bruker SD-kort.

7932881[/snapback]

da må du jo ha tilgang til en SD kortleser der du er... hvis du ikke har det på mp3-spiller elns :p

 

men er jo en genial ide hvis du vil ha tak i musikken din flere steder, og du ikke gidder å ta den "fysisk" med deg.

 

250kr i året er heller ikke alverden...

 

Men for min del ser jeg ingen grunn til å bruke det, da jeg pleier å ta med meg musikken min, på en laptop eller på en annen måte.

Lenke til kommentar
Er det ikke like greit å bruke orb.com?  Er det forresten noen som vet kvaliteten på streamen derfra?

7933236[/snapback]

 

Utifra det jeg skjønner om siden deres, er det du selv som streamer musikken med Orb.com. Altså at du ikke lagrer noe på serveren deres, du kun bruker programmet deres for å streame musikken fra din egen PC.

BT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...