Gå til innhold

Her er Nokia E65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva!? har Mobilprodusentene gjort det igjen? Vet ikke hvor ganger jeg har skrevet dette i dag, men hvorfor i all verden har mobilen bluetooth 1.2? Små og mange knapper rundt navigereren, og store fingrer gjør det vanskelig å navigere. Veldig lett å trykke feil. :ermm:

 

Trodde at forretningsfolk ville ha rask overføring av filer via Blåtann, men tydeligvis ikke. det går kanskje fort nok med 1.2, men så er jo 2.1 under utvikling. Våkn opp Nokia og andre produsenter! :nei:

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Denne telefonen prøvde jeg allerede i forrige uke og er meget imponert... genial telefon med series 60.. kameraet virker skarpt og fint selv uten carl og med 2 mp.. Også veldig hendig format... virker veldig solid og ingen plastikfølelse som på 6280... slide funksjonen fungerer også MYE bedre enn på 6280.. Veldig smuud telefon.. Lyst på en sliK!

Lenke til kommentar
E61 kommer i to fargevarianter; rødt og brunt. Telefonen er allerede kommet i noen butikker, og har en pris på rundt 3600 kroner.

Er kalenderen lik på alle telefonene i E-serien? Har nemlig sett en stund på E61, men denne var jo også temmelig interessant. Hvordan fungerer IM-klientene på E-serien? Det er vel meningen at man kan sitte med msn over Wifi?

Lenke til kommentar

Meget pen, meget rask og meget lekker formfaktor. Har alle finessene man forventer seg fra E-serien, og det jeg er mest imponert over er egentlig hastigheten. Jeg vet ikke hvilken prosessor som sitter i den, men den er merkbart raskere enn N73, det skal være sikkert. Lynraskt WLAN-søk helt frem på forsiden av telefonen trekker kraftig opp. :)

 

Så langt er det eneste negative jeg har funnet at bakdekselet virker litt mer plast enn f.eks. N73, men fortsatt ikke direkte u-eksklusivt.

 

Jeg gleder meg til å teste påstanden om 7 timers taletid. :)

 

PS! Skjermen har 320x240 oppløsning og er fin og lys.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
E65 er nice!

Men jeg reagerer på at du skriver den kommer til å koste 3600 uten abo, den vil nok mer ligge på 4300 og oppover vil jeg tro!

Btw. sa jeg at den var nice? :D

7931879[/snapback]

 

Nettbutikker som selger med minimal provisjon, som f.eks utenabonnement.no, kan nok sikkert selge den til godt under 4 000 uten abo.

 

Og ja, jeg er enig i at den var nice :)

Lenke til kommentar

3600,- er da slettes ingen upris for denne telefonen vil jeg si.. og jeg vil vel heller ikke si at "Nokia trenger å ansette noen designere". Dette er en E-serie telefon, og den er faktisk veldig lekker slik den er, med imitert skinn på baksiden og selve telefonen er også tynn og fin. Vil man skeie ut så kan man jo gå for den røde utgaven istedet for den som er mørkebrun.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...