Gå til innhold

Førsteinntrykk av Resistance: Fall of Man (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På samme måte som det fungerer til PS2, ræva :) Det gjelder også Xbox360 og Wii for den saks skyld. Å spille FPS spill på konsoll er og forblir for evig og alltid dødfødt.

 

I Gears of War ble jeg svimmel og føltes som jeg holdt på å miste synet iblant. Noe jævligere følelse skal man lete lenge etter. Nei FPS på konsoll er håpløst.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
På samme måte som det fungerer til PS2, ræva :) Det gjelder også Xbox360 og Wii for den saks skyld. Å spille FPS spill på konsoll er og forblir for evig og alltid dødfødt.

 

I Gears of War ble jeg svimmel og føltes som jeg holdt på å miste synet iblant. Noe jævligere følelse skal man lete lenge etter. Nei FPS på konsoll er håpløst.

7931169[/snapback]

 

Er jo en smaks sak=) Mener det er best med kontroll jeg da :)

Lenke til kommentar
Helt enig, FPS på konsoll er håpløst.

7931444[/snapback]

Ja, det må være derfor ingen kjøper dem.

7931786[/snapback]

 

Det er vel neppe alle som mener det, og det variere jo litt etter hva man har også, har man tilgang til en godt speccet PC, så er det endel spilltyper jeg helst spiller på PC. Alle har ikke det, og er man ikke vant til et bedre alternativ, så tenker man ikke så mye på at ting er suboptimalt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Pen grafikk, fult på høyde med Gears, om ikke bedre.

7931468[/snapback]

 

 

helt feil... det er mye dårligere grafikk, og et blekt spill i forhold til gears of war.

7936323[/snapback]

 

Hysj, ikke gjør fanboys irritert, det er noe du kommer til å angre på resten av livet :p

Lenke til kommentar

Sitter selv med 360 og gears, så jeg er ingen fanboy. Etter min oppfatning ser det mye bedre ut, grafikken i gears er nokså kornete til tider, og jeg kjører det på 1080I komponent.

 

Det skal sies at jeg ikke har prøvd dette spillet på ps3 da.

 

Kansje øystein f. kan gi oss en objektiv mening om grafikken i dette spillet sammenlignet med gears?

 

Edit: 1080I

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hvis jeg en gang blir å kjøpe PS3 så har jeg mine tvil for at jeg noen gang blir å teste dette spillet.

7936809[/snapback]

 

Du mener at vist du en gang kjøper ps3, så tviler du på at du vil teste spillet?

 

Jeg syns det utfra screenshota, penere linjer, mindre kornete bilde, klarere monster, jevnt over bedre grafikk. Jeg har ikke sagt at noen trenger være enig med meg.

Lenke til kommentar
Sitter selv med 360 og gears, så jeg er ingen fanboy. Etter min oppfatning ser det mye bedre ut, grafikken i gears er nokså kornete til tider, og jeg kjører det på 1080P komponent.

 

Det skal sies at jeg ikke har prøvd dette spillet på ps3 da.

 

Kansje øystein f. kan gi oss en objektiv mening om grafikken i dette spillet sammenlignet med gears?

7936763[/snapback]

 

Selv har jeg ingen enda.. Men etter hva ryktene sier, så er grafikken litt dårligere enn Gears of War, men bittelitt bedre enn Call of Duty 3 i starten.

Etter hvert så du kommer mere inn i områdene alienene har tatt over og 'terraformet' mere av, så blir grafikken og områdene en god del bedre. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...