Gå til innhold

Omtale av Battlestations: Midway (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i ganske mye her. Spillet blir litt lite troverdig til tider. Det har en veldig ARKADE-aktig følelse, og skademodeller er jo nesten helt fraværende. Men for all del, spillet er ganske underholdende. Det beste med hele spillet er å treffe en fregatt i bevegelse, fra noen hundre meters hold og se den synke ned i avgrunnen :) Flyvinga er også ganske moro.

 

Men, altså, dem skulle brukt litt mere tid på å bli kvitt den arkade følelsen, spillet hadde blitt SÅ mye bedre.

Lenke til kommentar

Det er jo en action/sim som faktisk er best på 360 med headset og teamwork.

 

Syns single player delen også var ganske morsom og underholdene med en helt ok historie. Grise lett er det heller ikke når du kommer litt ut i det...

 

Men som jeg sa til å begynne med så funker dette spillet best på 360 da man kan snakke med alle på sitt lag og planlegge taktikker og motangrep.

Lenke til kommentar

Må bare skyte inn at etter noen kvelder med spilling så er dette spillet blitt enda bedre.

 

Singleplayer biten er ok pluss. Underholdene og vanskelig, men hvis du driter deg ut så må du starte hele oppdraget på nytt. Ikke alltid like kult når du har kjempet deg igjennom 20min med kamper.

 

Det som gjør hele spillet vanvittig bra er på Xbox 360 Live. Her møter du andre som ønsker deg ned på havets bunn.

Spillte en runde igår og totalt tok det 30min før vi hadde nedkjempet alt og alle.

Ekstra spennende er det når fi kommer med torpedo fly mot deg og kampen om å flytte skipet ut av torpedoens bane samtidig som du prøver å skyte de ned :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...