Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Diskusjonstråd for TV-serien Home and Away.

 

Fant ikke noen tråd for Home and Away (merkelig nok?), og da bør det jammen bli opprettet en synes jeg. Jeg vet ikke hvor mange som ser på Home and Away her. Mulig det går litt for tidlig på TV for noen (15.35 på TV2).

 

Her kan man da foreta diskusjon akkurat som i de andre trådene for andre serier. Uansett, vi kan jo begynne å diskusjonen med Robbie. Hva synes dere om han for tiden? Tror der virkelig han har blitt den "ekte" Robbie igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser på Home and Away når jeg gidder. Synest ikke det er sånn kjempe bra, men det er greit nok. Og hva mener jeg om Robbie? Jeg synest han oppfører seg tragisk :nei:

7893265[/snapback]

Ja, det gjør han. Men akkurat nå har han sluttet å gjøre teite stunt og påfunn. Spørsmålet er om han kommer til å fortsette igjen når han har vunnet tilbake Tasha?

Lenke til kommentar
Han har da ikke sluttet å oppføre seg tragisk. Det gjorde han jo i dagens episode. Lese noe greier fra ei bok så hele skolen hører det og dama blir flau er jo bare tragisk...

7893603[/snapback]

Nei, men han gjør ikke disse farlige stunta sine og krangler med alle han kommer over lenger.

Lenke til kommentar

Home and Away er den eneste såpeserien som faktisk er verdt å se! Den har vell gått siden 1989 eller noe sånt tror jeg.. hmmhmm

 

Jeg vet faktisk noe som skjer med Robbie og Tasha, men vil ikke ødelegge for dere andre her. Men Norge ligger tross alt 2 år etter Australia da, så er ikke så vanskelig å finne ut av det.

 

Men er mer opptatt av hva som skjer med Kane nå jeg..! :no:

Lenke til kommentar
Ja, apropos Kane. Har misset et par episoder, hva er det Kane er siktet for, og hvorfor er faren forsvunnet?

7896454[/snapback]

 

Han er siktet for væpnet ran. Gus ringte Kane og fikk han til å hente han. Da politiet kom så stakk han av og Kane ble tatt med våpen og penger i bilen. I tillegg sa et "vitne" at han så Kane komme ut av banken.

 

Er ikke så lenge igjen til

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
flyulykken
:)
Lenke til kommentar
Aah.. Da skjønner jeg. :) Men hvordan havnet våpenet og pengene der? Og gikk han virkelig ut av banken, eller er det noe som vil prøve å bure han inn?

7896520[/snapback]

 

Gus ranet banken, og ringte til Kane for å få han til å hente han. Han sa ikke hvorfor han skulle bli hentet. Da Kane hentet han begynte de å kranlge og til slutt kom politiet. Da stakk Gus av uten pengene og våpenet.

Lenke til kommentar
Høydramatisk!

 

Håper det går bra, begynner å føle me Kane og Kirsty asså. Bare drama for dem..

7900548[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kane og Kirsty forlater Summer Bay om et par uker, så da blir vi ferdig med problemene deres :p

 

Ikke les hvis du ikke vil bli spoilet

Lenke til kommentar
Fyfaen hu tasha er jo helt ufattelig grisefin! Måtte bare få sagt det!

Syns serien klarer seg bra på damefronten for tiden.

7900768[/snapback]

 

Jepp! Hu er deilig :love:

 

Kan bare si at det blir bedre når Indiana Evans blir litt eldre og

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Belle
kommer inn i serien.. Her er et bevis på hvorfor "S-P-O-I-L-E-R bilde"

 

Har klippet til det bildet hvis noen er interessert :dribble:

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Jeg har sett på Home and Away siden det kom til Norge, det begynner bli noen år. Kan jo ikke slutte se på det nå. ;)

 

Lurer på hva greia med Flynn er..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vet han at han er syk nå? Eller er det for tidlig?

7901027[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er han syk? Hva feiler han? Enig at han oppfører seg litt merkelig for tiden.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...