Gå til innhold

Ny tjeneste: SMS-Mamma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen kunne vært billigere, men jeg personelig er bunnet til telenor fram til 9.mai, og hos telenor er sms pris 69øre (djuice magnum). Så for meg er dette billigere, så jeg har alerede tastet MYE MER for å få 50sms til 24 kr.

 

Den tjenesten du viser til over er kun for windows pc, ikke mac. Og på telefonen må man være tilkoblet internet for bruk, noe som koster. Ved ikke va prisen er, hvis man regner ut hvor lenge man må være oppkoblet osv., sikkert ikke noe mye, men blir mer en prisen de oppgir.

Lenke til kommentar

1.Info må man gi fra seg dersom man skal kjøpe sms meldinger, man må da verifisere de som skal sende sms, for å unngå missbruk. (på lik linje som andre sms leverandører)

 

2.Enig at det er greit å sende fra msn, også greit å kunne sende sms fra mobil for en rimelig penge og fra PC, hvilken som helst PC.

 

Prisen for å sende en melding med Vyke fra mobil og via GPRS er 13 øre pluss GPRS kostnaden som for meg hos One Call er nøyaktig 1 øre.

 

Men er helt enig at det er en fin løsning, men prisen burde ha vært halvert for å være attraktiv.

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar
Du lager ny konto ved og sende SMS til 2210 (tror jeg, husker ikke helt). Dermed vil jeg tro de har tenkt på det, å har en sperre på at vært telefonnummer kun kan registreres en gang.

7892689[/snapback]

BeFs tenkte på de 10 gratismeldingene du får, bare ved å legge til tjenesten på MSN.

Lenke til kommentar

SMSene jeg har på mitt mobilabonnement er dessverre langt billigere enn de Amobil serverer her. Så dette var lite aktuelt...

 

Hadde prisen vært halvert hadde dette vært genialt! Og Amobil hadde glatt tjent igjen prissenkingen på volumet SMSer som ville blitt sendt. Sett opp en kalkyle for det.

Lenke til kommentar

Hmm. Hvordan da? Hvis det koster eks. 40øre for dem å sende sms, og vi hadde fått en pris på 20øre. Hvordan hadde de da tjent det igjen?

20øre * 20 000sms = 400 000øre

48øre * 20 000sms = 960 000øre

960 000 - (40 * 20 000 = 800 000) = 160 000øre.

400 000 - 800 000 = -400 000øre.

Altså, ved å la oss sende SMS til f.eks. 20øre, så går de i underskudd med 40 000kr på 20 000smser.

 

Dette er da selvfølgelig bare antagelser fra min side.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...