Gå til innhold

Er du Norges beste mobilvideo-regissør?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde hvert fint om jeg kune vinne en ny mobil mistet min nokia n93 for to uker siden og knuste min andre for to dager siden da jeg filmet at jeg hoppet på akebrett :blush: i tillegg at jeg fikk et beinbrudd :( så nå må bruke en gammel w600i for tiden :blush:

7899825[/snapback]

 

Hvis dere ikke skal la meg vinne med videoen jeg sender inn senere, la nå denne stakkaren vinne da. Hvis han prater sant, fortjener han det. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil vinne! Men har ikke noen videoklipp. Luksusproblem? :p

 

Jeg vil ha den Ericsson R380s som er på en av videoene! Verdens første mobiltelefon med Symbian (EPOC) ;)

 

Hm ... kom på hva jeg kan filme. Vent til søndag eller mandag. Da kommer videoen min ;)

7909561[/snapback]

Hehe, du kan få den Ericsson R380s for portoen :-). Det er min video og min mobil. Har hatt den liggende i en bod i 6 år, det beste er at den er strøken og fungerer helt fint, men har ikke lader til den, derfor den var avslått på videoen også. Men batteriet er uansett ikke så veldig godt på den :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De som klager på nivået, ser dere bare filmene som er på første siden? Jeg har sendt inn ihvertfall én film de fleste burde synes er bedre enn de andre. :p

 

Og bare en ting: Det står at videoer som oppfordrer til farlig eller uaktsom oppførsel slettes; Jeg ser fremdeles tre videoklipp der en tanks kjører over en bil. :p

Lenke til kommentar
Hei!

 

Eg er han fyren som mista se s700en sin i elva. Berre lurte om dere bare trekker en vinner eller om det er den beste videoen som vinner?

 

PS. kunne virkelig tenkt meg en mobil, Har godt eitt halvt år uten no :cry:

7978961[/snapback]

Dette er en konkurranse på hvem som lager best mobilvideo, ikke hvem som man syns mest synd på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...