Gå til innhold

PlayStation 3 får WipeOut-spill (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe helt vanvittig ! Wipeout gjorde Playstation populært sammen med Tekken da det først kom ut. Musikken, designet alt gjorde Playstation til en egen kultur omtrent. Håper og tror at Cold Storage (Han som laget musikken til første Wipeout spillene) kommer tilbake også. Han har laget noen få sanger til de nyere spillene også, men han fortjener å gjøre de alle sammen. Han er ett geni ! Beste musikken du noensinne kommer til å høre.

Lenke til kommentar
Håper og tror at Cold Storage (Han som laget musikken til første Wipeout spillene) kommer tilbake også. Han har laget noen få sanger til de nyere spillene også, men han fortjener å gjøre de alle sammen. Han er ett geni ! Beste musikken du noensinne kommer til å høre.

7886311[/snapback]

 

Hoho, eg blir nesten varm og hjertet og eg faar lyst til aa felle ein taare naar eg tenker tilbake paa alle de deilige timene med disse spillene paa PSX. Fantasisk bra musikk som du sier,som gaar i ett med det som skjer paa skjermen. Enda ein grunn for meg til aa invistere i PS3 med tiden.

 

Og der kom eg ogsaa paa at WipeOut til PS2 muligens maa inkasseres til tross for den daarlige kritikken spillet fikk.

Lenke til kommentar
Gleder meg noe helt vanvittig ! Wipeout gjorde Playstation populært sammen med Tekken da det først kom ut. Musikken, designet alt gjorde Playstation til en egen kultur omtrent.

7886311[/snapback]

 

Veldig enig. Wipeout var et spill som virkelig appelerte til eldre gamere med utrolig god musikk og mer modent gameplay. Designen av logoene og omgivelsene var også veldig stilig.

 

Forøvrig håper jeg spillet virkelig drar nytte av sixaxis kontrollen, gjerne på en lik måte som NegCon kontrollen gjorde med Wipeout 1-3, for den var virkelig egnet å spille den serien med. Tror det kan blir en mer naturlig følelse å vippe kontrollen i forhold til stikkestyring med tanke på at skipene i Wipeout svever.

 

Wipeout Fusion på PS2 var egentlig en skuffelse i forhold til den fenomenale serien på PS1, men Wipeout Pure på PSP er virkelig bra igjen, så jeg håper teamet fortsetter i stilen til Pure. :cool:

Lenke til kommentar

Her og ble det felt en tåre da jeg så denne nyheten. For min egen del troner WipeOut 2097 som tidenes racing spill. Ren spill-magi. Maken til snacks for alle sanser skal man lete lenge etter.

 

Til den over her som nevnte Fusion, syntes jeg ikke du skal nøle et sekund. Mulig jeg er i mindretall når jeg sier jeg likte Fusion godt, men sånn er det nå bare.

 

Håper i midlertid at PS3 har rukket å synke betraktelig i pris innen denne utgivelsen.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Jeg må innrømme at jeg var skuffet over WipeOut HD på årets Games Convention i Leipzig. Det er ingen tvil om at WipeOut-serien er fabelaktig, men det var spesielt de første to spillene som skapte universet og ga serien ikon-status.

 

Dessverre er disse spillene ikke til å finne i koden til WipeOut HD, for de gamle spillene er for lengst forsvunnet, mens PS2-versjonen ikke er helt så lett å overføre til PS3, hvilket reelt betyr at du kan spille deler av Pure og det kommende Pulse i høy oppløsning - altså to PSP-spill - og det finder jeg skuffende.

 

Dette er fra Gamereactor, og jeg må si meg enig i at en port fra PSP syns jeg er skuffende. Hadde de tatt banene og fartøyene fra Wipeout og Wipeout 2097 ville det vært mye mer aktuelt. Pure var for all del ikke et dårlig spill, og Pulse blir sikkert et bra spill, men å suse avgårde i nostalgien hadde vært fabelaktig! Men jeg går vel til innkjøp av det lell, Wipeout er jo Wipeout!

 

Om dette har ånden fra 2097 kjøper jeg ps3 og wipepout hd tvært. Men hvor blir det av, noen som har info, bilder, video etc?. Har seff googlet men fant ikke så mye.

Link: Gamereactor informasjon om WipeOut HD

Endret av Darth Godo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...