Gå til innhold

TEST: Logitech diNovo Edge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var lekre greier...

synd med prisen da. Eneste jeg har å klage på da men.

- Stiv pris

- Blir veldig fort skittent

- Ingen numpad

- Mangler offisiell støtte for Linux og Mac OS X

*bryr meg ikke om manglende numpad. er nemlig vant til laptop.

*kan fort tørke over om det blir skittent

*bruker ikke linux eller Mac OS

Lenke til kommentar

Hos meg fungerer Fn-knappen for mail og internett uten problemer uten å legge inn drivere.

 

Fikk dessverre ikke prøvd de andre knappene uten drivere.

 

Uansett så er det greitt å legge inn de medfølgende drivere + Setpoint.... Her kan du se status på batteriet, og selvfølgelig programmere de Fn-knappene som du vil. Det er 4 av dem som ikke er forhåndsprogrammert.

 

Skal du ha det i stua, så er det ingenting som overgår dette. (Dessuten følger det med støklut i eska!)

 

Tetanus

 

Edit: Leif

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
Dette var fint! Kjøpe det når det synker ca 50% i pris eventuelt :p smekklekkert, rett og slett! Men en optional num pad hadde vært fint ;)

7877012[/snapback]

 

Bare til info så synker ikke DiNovo produktene veldig i pris, de fases heller ut og blir erstattet. Dette for å sørge for at DiNovo som navn holdes eksklusivt...

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd dette tastaturet i online fps-spill?

 

Har hørt at BlueTooth-tastatur lagger litt mer enn kabel eller "vanlige" trådløse tastatur, og det blir i tilfelle alfa og omega for min del. Har aldri prøvd dette selv, bare hørt at man bør styre unna bluetooth for rask spilling, men det er noen år siden, ting kan jo forandre på seg, håper jeg!

 

Penere tastatur har jeg aldri sett!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt noen problemer med at tastaturet ikke fungerer etter restart/kræsj. BIOS er heller ikke noe problem. Angående skittent, du ser det ikke med mindre du hele tiden holder tastaturet mot lyset.

7877943[/snapback]

 

Allikevel framstår det som unødvendig å lage et produkt man tar på tusenvis av ganger om dagen i et materiale der men lett får fettmerker..

 

AtW

Lenke til kommentar

De kunne godt ha spandert på seg å lage det av slik svart børstet aluminum de gjerne har i Lian Li kabinettene. Da hadde det fortsatt sett helt rått ut, og man hadde ikke fått fettmerker.

 

Selv så bruker jeg "vanlig" DiNovo BT, og har aldri hatt problemer med å komme inn i BIOS.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...