Gå til innhold

Venezuela får gjennomgå i Mercenaries 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan gjerne bli et virkelig bra spill, men er litt kritisk til EA som utgiver, men likevel... Har ikke prøvd 1'eren, men muligheten med å leke med flammer er noe nytt og høres utrolig kjekt ut. Er ikke det sånn at man kan sprenge noe lunde hva som helst? Hørte at det var noe sånt i 1'eren...

Lenke til kommentar
Handlingen foregår i Venezuela, hvor en maktsyk diktator har bestemt seg for å ta kontroll over landets oljeforekomster.

 

Hm, jeg lurer på hvor de har hentet inspirasjonen fra........ :whistle:

7857818[/snapback]

 

Jeg synes det virker ganske smakløst av en amerikansk utvikler å fremstille Venezuela og Chavez (ja, for det er vel ingen tvil om hvem som er "inspirasjonen") på denne måten. Kanskje er ikke USA bestandig "de gode" og Venezuela og sosialister "de slemme".

 

Nei huff, jeg håper det blir et møkkaspill av dimensjoner, for slik propaganda har jeg ingen intensjoner om å skaffe meg (og det ville i så måte vært ergelig å gå glipp av et godt spill.)

Endret av myrkul
Lenke til kommentar

Det har seg vel sånn at det spillet har vært i utvikling og planlegging lenge før ea tok over utgiver rollen.. Var vel Lucasarts som hadde den rollen før, og hvis jeg ikke tar helt feil så er det vel svensk utvikler??

 

Og de som har spilt 1ern husker vel at korea fikk gjennom gå den gang. (det var vel korea, ble plutselig usikker)

 

Men en ting jeg tror at jeg tørr å tippe er at dette blir et knall spill. Jeg digget selv 1ern, men da til xbox. Tror ikke det var store foskjellen på ps og xbox versjonen vel??

 

Jeg satser nå på at ea gir ut også dette til flere konsoller, slik de ofte gjør med spillene sine. Men det har jo vært planlagt til ps3, men kanskje en vakker dag, en stund senere kan vi med xbox også få lov å nyte denne pærlen :)

 

Og til dere som fremstiller spillet som amerikansk propaganda. Man kan jo velge om man vil spille som russisk, amerikansk elelr svensk leiesoldat. Kanskje enda fler forskjellige typer i 2ern.

Endret av AyKaay
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...