Gå til innhold

Mye spennende til Xbox Live Arcade (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor slipper de ikke flere Arcade spill? Det plager meg litt, for jeg syns å huske et intervjue/tv-spot hvor en eller annen representant for Live Arcade sa at de regnet med å ha fullført 90 titler til jul 2006 og de fleste skulle komme fortløpende da (ta denne med en klype salt). Jeg er jo med på tankegangen om å slippe et om gangen for at flest mulig skal få det med seg og at ikke spillene skal konkurere mot hverandre, men hvis det bunker seg opp på spill som de bare holder tilbake blir det litt plagsomt. De burde minst klart 2 spill i uken og for min del gjerne flere. Det er bare plagsomt at de først slipper Ms. Pac-man, som jeg virkelig ikke ser på noe annet enn Pac-man i Rosa. Og så ekstra innhold til Lumines en annen uke. Ekstrainnhold burde gå utenom de ukentlige releasene uansett.

 

Jeg ønsker mer arcade.

Lenke til kommentar

Lurer bare på hvor det blir av Mad Tracks og Sonic? Sonic ble vist frempå E3 06, og MT skulle opprinnelig komme i august/september. Ble vist utsatt til januar på grunn av implementering av online MP, men nå kommer det vel ikke før etter at disse 10 spillene har kommet...

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Nyeste informasjon jeg har om Mad Tracks er fra i går, i en pressemelding om at PC-versjonen har blitt lastet ned over 100 000 ganger. Der står det:

 

"The XBLA version was set back to add specific features and should be out soon."

 

Det kan godt hende at Mad Tracks (og evt. andre spill) kommer ut før flere av de ti spillene nevnt i denne artikkelen. Så vidt jeg kan se, er det ikke nødvendigvis snakk om de ti neste spillene, men ti spill som kommer snart og som MS ønsket å trekke frem.

 

Sonic har jeg ikke mer info om. Selv savner jeg forresten Sensible Soccer i denne listen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...