Gå til innhold

Adobe Lightroom er sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare synd den ikke kommer på engelsk før i slutten av februar :)

 

Andreas

7822153[/snapback]

 

Den kommer vel 19 februar i følge Adobe. Før det får du den ikke på noe språk. Eller har jeg gått glipp av noe her?

7824438[/snapback]

 

 

Ikke helt riktig vel?

Står her:

 

Photoshop Lightroom er tilgjengelig i følgende utgaver på Windows-plattformen:

 

fransk

tysk

japansk

 

Anser det da som at den kan fås med disse språkene nå.

 

Andreas

Lenke til kommentar

 

Den kommer vel 19 februar i følge Adobe. Før det får du den ikke på noe språk. Eller har jeg gått glipp av noe her?

7824438[/snapback]

 

 

Ikke helt riktig vel?

Står her:

 

Photoshop Lightroom er tilgjengelig i følgende utgaver på Windows-plattformen:

 

fransk

tysk

japansk

 

Anser det da som at den kan fås med disse språkene nå.

 

Andreas

7825425[/snapback]

 

Merkelig. Jeg hadde ikke lest den norske siden, men jeg har vært flittig bruker av betaversjonene og har hold meg oppdatert på de engelske sidene. Der er det ingenting som tyder på at en engelsk versjon ikke skal være tilgjengelig fra dag 1. Det ville vel være et merkelig "sjakktrekk" av Adobe å la den største brukermassen vente til fordel for tyskere, franskmenn og japanere? Jeg velger å tro at det som står på den norske siden er feil eller ufullstendig.

 

Uansett gleder jeg meg til 19 februar :)

 

Edit: I følge de engelske sidene er det tilgjengelig for forhåndsbestilling nå. Levering fra 19 februar.

Endret av Helolle
Lenke til kommentar

Minner om at de av oss som var "smarte nok" til å kjøpe Rawshooter Premium før 12 juli i fjor, får Lightroom gratis. De som har skiftet, eller av andre grunner ikke har korrekt, email-adresse hos pixmantec bør holde øye med forumet deres i nær fremtid for å passe på at de ikke går glipp av den :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...