Gå til innhold

Demo av Battlestations: Midway (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette har jeg ventet på. Har hørt de ventet et parr måneder å slippe det ut for å forbedre grafikken. Jeg har også hørt det er ett typearkade spill, så håper dette ikke blir et skuffende spill, ellers blir det en av de mange spillende jeg nedlaster :p.

 

Silent hunter 3, ROme total war +BI, Medieval 2 er de eneste spillene jeg har kjøpt siden jeg startet å nedlaste, det sier noe om hvor dårlige jeg syntes spill er nå for tiden. Byttet faktisk wow mot diablo II som jeg ble forelsket i :p.

Lenke til kommentar
burde vært singleplayer i demoen!

7808874[/snapback]

 

Burde først og fremst vert ein turorial. Denne mangler ihvertfall på xbox 360 demoen, men man kan laste ned ein tutoprial film fra Market PLace der i det minste.

 

Forøvrig syns eg demoen(igjen på 360) var fenomenal. Spillet har vekket intresse fra før, men etter å tastet det og satt meg inn i det er eg overbevist.

 

Ingenting er som å fullføre eit herlig og velykket torpedo run eller ein herlig 3 skvadrons divebomb :wee:

Lenke til kommentar

Først prøvde jeg å stille inn brannmuren min med oppgitte porter, det gikk heller dårlig, så jeg endte opp med å koble meg opp utenom ruteren min.

 

Resultatet? av ca 30 forsøk på å logge på ett spill fikk jeg:

 

*27 connection lost før jeg kom inn i lobbyen til ett spill (dette skjer etter alt fra 2-30 sekunder)

*1 connection lost når spillet lastet

*1 CTD når spillet lastet

*1 idiot som ikke klarte å trykke "start"

 

hurrah, dette spillet vil jeg prøve mer! !#¤%!#¤%!#¤&!#¤%§!3

Lenke til kommentar

Aner ikke hva i all verden de tenkte på, men demoen er jo helt høl i hue. Det går jo ikke å gå inn på en eneste server her!

Og det klikker hver 2. gang jeg klikker på noe.

 

Demoen er totalt FUBAR. Det går ikke en gang å lage egen server uten at jeg får en error. :realmad:

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...