Gå til innhold

Les nyhetene på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk GUD for at det finnes satelitt bredbånd, slik at enkelte skogsnisser får bredbånd :p

7805681[/snapback]

Satelittbredbånd er da veldig dyrt? var hvertfall det sist jeg sjekka :p

 

On-topic:

Weather channel og News channel er ganske genialt selv om jeg tror jeg ikke kommer til å bruke det så mye :)

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Satelittbredbånd er da veldig dyrt? var hvertfall det sist jeg sjekka :p

 

On-topic:

Weather channel og News channel er ganske genialt selv om jeg tror jeg ikke kommer til å bruke det så mye :)

7805762[/snapback]

 

399 for 512 linja, så ja det er dyrt, men eneste alternative per i dag siden Telenor er så forferdelig flinke til å holde løftene sine.

 

Tror Wiien min snart er ferdig oppdatert, har ikke sjekket i dag, men har sotti mye på nette så den skulle vel være up and running når jeg slår den på for å sjekke :p

Lenke til kommentar
399 for 512 linja, så ja det er dyrt, men eneste alternative per i dag siden Telenor er så forferdelig flinke til å holde løftene sine.

7806038[/snapback]

Er det toveis eller sånn at du må ha modem eller ISDN atpåtil?

 

Vi har jo ISDN da, så jeg kan jo bare kjøpe en nintendo WiFi adapter, men jeg tror ikke det blir så mye online spilling på meg da akuratt :!:

 

gud jeg gleder meig til Wii kommer i hus :love:

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Bruker telefonlinja for utsignaler, så du har 30 timers gratis bruk i månden, så koster det 11 øre per minutt etterpå. Irriterende, så prøver å se om jeg ikke får bruke ICE's internett, dog begrenset til 2Gb nedlasting i månden og koster etter det, men "gratis" å være koblet opp hele tiden.

 

News channel var, tja, news? Ikke helt det store som jeg blir å bruke, greit for å sjekke verdens nyhetene men kunne tenkt meg en option for at du f.eks kunne velge nyheter for norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...