Gå til innhold

Omtale av Europa Universalis III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til forfatteren.

 

I EU2 var den en del mål man kunne få en slags poeng for å oppfylle, hvis jeg ikke husker helt galt ( det er lenge siden jeg har spilt dette nå). Feks oppdage et spesielt land innen en viss tid eller underlegge seg en bestemt nasjon.

 

I demoen til EU3 så jeg ikke noe lignende. Finnes slike oppdrag her? Jeg synes det var noe av det som drev spillet videre.

Endret av Cocytor
Lenke til kommentar

OK, så dette er et spill i sanntid? Med erfaring kan jeg si at jeg helst liker slike spill turbasert, fordi det ellers ofte blir for mye å holde styr på, for stressende rett og slett. Har noen en kommentar til tempo og sånn i spillet? Blir man kjapt hengende etter om man ikke handler lynraskt for eksempel?

Lenke til kommentar

Neida, ikke bekymre deg for det. Du kan pause spillet når du vil og gi ordre da. Det fungerer faktisk veldig bra. Innimellom er det en del venting i EU3 og da er det greit å skru tempoet litt opp. Det er ikke nødvendig å handle lynraskt i det hele tatt, langtidsplanlegging er mye viktigere.

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar
Krever:  Skjermkort med 128 MB RAM, Hardware T&L-støtte og Pixel Shader 2.0

 

Fungerer det da på en nVidia GeForce 6150/430-GPU?

7808167[/snapback]

 

Er det en bærbar du har?

 

så vidt jeg skjønner så skal det fungerer, men ram er visstnok delt, dvs at grafikk kortet og cpu deler samme ram. http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of...rocessing_Units

 

Har du en god prosessor og 1 gig med ram, vil det antagelig fungere ganske bra.

Lenke til kommentar

jeg har funnet ut at jeg er rett og slett for dum for å spille spillet,

 

gikk gjennom tutorialene i demo'n, men hver jeg skal starte et spill orker jeg ikke begynne, vet ikke hvor eller hva jeg skal gjøre og jeg avinstallerer spillet, har installert og av installert demo'n 3 ganger, men hver gang jeg skal starte bare blir jeg overveldet og orker ikke å spille

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har spillet en eldre versjon. Synes ikke denne så ut til å ha så veldig store forandringer utifra omtalen og bildene. 3D, fett nok, men jeg er redd jeg blir like skuffet som når jeg kjøpte siste versjon av Civilization og håpet på at den kunstige intelligensen og diplomatiet hadde forbedret seg.

 

Kan de ikke komme med noe banebrytende når de lager oppfølgere av spill !!

 

Sånne dialogbokser som kommer i bøtter og spann synes jeg er irriterende. Er dette blitt bedre i dette spillet, eller er det like plagsomt som før? Jeg vet at det går an å slå av slike dialoger i spill, men jeg synes de kunne laget det mer smidig. Er det blitt mer "smidig" nå?

Lenke til kommentar
Hmmm, jeg har spillet en eldre versjon. Synes ikke denne så ut til å ha så veldig store forandringer utifra omtalen og bildene. 3D, fett nok, men jeg er redd jeg blir like skuffet som når jeg kjøpte siste versjon av Civilization og håpet på at den kunstige intelligensen og diplomatiet hadde forbedret seg.

 

Kan de ikke komme med noe banebrytende når de lager oppfølgere av spill !!

 

Sånne dialogbokser som kommer i bøtter og spann synes jeg er irriterende. Er dette blitt bedre i dette spillet, eller er det like plagsomt som før? Jeg vet at det går an å slå av slike dialoger i spill, men jeg synes de kunne laget det mer smidig. Er det blitt mer "smidig" nå?

7813547[/snapback]

Når det gjelder dialogboksskogen har de kommet med en genialt enkel liten sak kalt Outlier (oppe i høyre hjørne). Der kan du aktivere at den overvåker forskjellige ting og det gjør at du kan skru av mange av de varslene du får via dialogbokser. Hjelper en god del.

 

Cobos

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...