Gå til innhold

Google søker i YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukere som søker etter video med Google Video vil få treff fra YouTubes videoer, og vil kunne avspille disse videoene.

 

Google har i fremtiden planer om å kunne finne frem videoer uansett hvor de befinner seg på nettet.

Trudde det snart var nok sånne sider no. Har inntrykk av at det dukkar opp nye heile tida.

Lenke til kommentar
Trudde det snart var nok sånne sider no. Har inntrykk av at det dukkar opp nye heile tida.

7803632[/snapback]

Nye hva? Nok av søkemotorer? Skjønner ikke helt hva du mener :p

 

ach.. synes google video og youtube kunne fusjonert. Google video har bedre videokvalitet, så det hadde vært genialt om youtube også fikk det.

7803714[/snapback]

Google Video har jo rævva videokvalitet da i forhold til youtube..

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Ikkje noko galt i det. Er bare naturleg at dei prøver å utnytte Youtube for det det er verdt med tanke på kor mykje pengar dei brukte på oppkjøpet.

 

Det første innlegget mitt var bare ein kommentar mot at det virker som "alle" kjem med denne typen tilbod no. Meinte ikkje at Google ikkje kan kopiere desse.

 

edit: Bruk av ordet "kopiere" er kanskje litt feil, men eg satsar på at dykk forstår poenget.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
bildekvaliteten på video google og youtube er sånn ca akkurat den samme, begge er 320x240, bare at google video strekker bildet fysisk større

7810872[/snapback]

 

Var dette jeg egentlig mente. Når det gjelder at det kommer fler og fler aktører mener jeg det bare er positivt. Det kalles konkurranse; som er en vesentlig grunnsten i samfunnet i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...