Gå til innhold

Neste utkast til 802.11n klart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, alle gamle preN produkter er nå sansynligvis ikke kompatible med den nye N standaren. (Som ikke er standar enda engang. Kan jo komme flere endringer før den er spikret på plass.)

 

Sitter man med en preN WLAN boks i dag kan man være heldig og kun trenge en oppdatering av drivere for å støtte neste utkast av standaren. Er man uheldig kommer ikke produsenten med en slik oppdatering, eller det er noe hardwaremessig i boksen som hindrer en slik oppdatering.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Artikkelen nevner noe om en kommende test av 802.11n-produkter. Jeg har sett frem til å lese denne testen ettersom jeg planlegger å oppgradere mitt trådløse nettverk til 802.11n i den nærmeste fremtid. Jeg lurer derfor på når testen kommer og hvilke 802.11n-produkter som er blitt testet?

 

Jeg håper uansett at komboene Linksys Wireless-N Broadband Router (WRT300N) & Linksys Wireless-N PCI (WMP300N) og D-Link RangeBooster N 650 Wireless Router (DIR-635/E) & D-Link RangeBooster N 650 Wireless PCI (DWA-547) er blant produktene som blir testet. Det er iallefall disse produktene jeg vurderer som mest aktuelle for min del og jeg er naturligvis litt usikker på hva jeg skal satse på.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...