Gå til innhold

Kulturo: Rage Against The Machine gjenforenes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hvor dypt uenighetene til Tom og Zak går. Hvis det er noe politisk kan det være vanskelig å bli venner igjen. Men jeg tror nå begge er ganske militante forkjempere for enkelte saker. De bruker jo alltid en del av DVD'ene sine til å vise forskjellige fæle urettferdigheter "vanlige" folk kanskje ikke vet om, som f.eks. regjeringens plyndring av fattige meksikanere.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Dette høres jo flott ut. Tom Morello har jo i lang tid, på lik linje med de andre medlemmene, nektet for at det er noen sjans for gjenforening. Men dette virker jo naturligvis å være for å dempe forventninger til utviklingen i deres private forhold med hverandre. Får håpe ting løser seg og at vi igjen får høre gjengen i sammen igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Teit å live opp en så gammel tråd, men jeg gjør det likevel.. ;)

 

Det verserer noen serdeles løse rykter om at RATM kommer til øya i år, er det noen som vet noe mer om dette? Om dette skulle være tilfelle er det kanskje noe av det største som kan skje dette århundret.

Lenke til kommentar
Teit å live opp en så gammel tråd, men jeg gjør det likevel.. ;)

 

Det verserer noen serdeles løse rykter om at RATM kommer til øya i år, er det noen som vet noe mer om dette? Om dette skulle være tilfelle er det kanskje noe av det største som kan skje dette århundret.

Hvor har du disse særdeles løse ryktene fra? Jeg håper da virkelig at det skjer, så slipper jeg å dra til Portugal for å se dem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...