Gå til innhold

Test: Nå er Prada-mobilen her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nice! :D

 

Når telefonen kommer til Norge er usikkert.

Det betyr at den er bekreftet å komme til Norge?

 

Forresten: "Test"?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Denne så faktisk veldig lekker ut! :D Selvsagt kommer den ikke til å selge så bra som Iphone, på grunn av merket blant annet. Men størrelsen så bedre ut en Ipone faktisk. :) Litt tregheter så det ut som, men det var en prototype syntest jeg og høre. :p Håper den kommer til Norge!

Lenke til kommentar

Den så ikke så dum ut, likte størrelsen og utssende, men tror jeg går for iPhone likevel. Har mer troen på den menymessig og ellers i bruk. En annen ting er at jeg synes det blir alt for harry med "Prada-mobil", den er riktignok ikke i nærheten av ultra-harry-mobilen til D&G, men likevel.. nei.

Lenke til kommentar

Den var lekker! Har veldig lyst på den, men har ikke lyst til å bla opp 5 store lapper for den. Får se hva eBay kan tilby etter hvert :p

 

Hvordan er det å skrive tekstmeldinger på denne? Det er bra gjort å trykke inn et helt tastatur på skjermen og kunne bruke det med fingrene, men det er sammtidig idiotisk å måtte bruke T9 på en så stor skjerm når alle andre mobiltelefoner med TS har ordentlig tastatur.

 

Og er det TS på den, eller den samme som på iPhone, så den bare reagerer på strøm?

 

Hvorfor står det LG på bildene ovenfor? Det skal stå Prada! Jeg syns Gucci hadde gjort seg bedre da, men det er smak og behag. Gucci mobil på vei? ;)

Lenke til kommentar

Pen, den der. Den etterlater jo en lyst til å vite hvem som kom først av høna og egget. Hittil så tror jeg nok at jeg forsatt holder en knapp på iPhone, men det er mest på grunn av operativsystemet. Tenk å ha et rask og fungerende OS X ved sine fingerspisser? :)

 

Blir spennende å se hva slags operativsystem som sitter i denne her, og hva det eventuelt kan tilby av muligheter.

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...