Gå til innhold

Crysis-spill til Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettstedet Eurogamer påpeker dessuten at Crysis tidligere har sagt at ...

Crysis seier vel ikkje så mykje.

 

Til tross for at Crytek sa at det ikkje var nokon planar om ein konsoll utgåve av Crysis under CES, kan ein ikke utelukke dette heilt. Det store spørsmålet blir om Crytek har tenkt å lage ein eventuell konsollversjon sjølv, eller overlate det til ei EA avdeling.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på om Xbox 360-versjonen av Crysis blir lik Xbox-versjonen av FarCry eller ikke. FarCry-versjonen som kom til Xbox for en liten stund tilbake hadde elendig styring, og altfor få muligheter til å stille... vel, på det meste. Jeg ble spesielt skuffet over at det ikke var mulig å kunne skru opp lyden på våpenene slik at det smeller ordentlig høyt, og ikke bare som kruttlapp-pistoler.

 

Redigert: Men jeg ser uansett fram til 360-versjonen. Det skal bli morsomt å kunne sette lyddempere, laser, lykter o.l. på våpenene som tilater oppgraderinger. :)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Ikke for å være veldig frekk eller noe, men synes tittelen på artikkelen og også introen på artikkelen er noe misvisende. Det har vært mye rykter og slikt om Crysis i det siste, og tittelen på denne artikkelen gir et inntrykk av at dette faktisk er en offentlig pressemelding fra EA og/eller Crytek.

 

Slik det er nå, så fyrer denne artikkelen bare videre på ryktene fra 1UP, Engadget og Eurogamer, som alle har snakket om dette tidligere og skrevet om hva Crytek har uttalt tidligere.

 

Så langt har ingenting endret seg, så lenge Crytek og/eller EA ikke sier noe i en pressemelding så er ikke dette noe som kan bekreftes. Og forøvrig; 1UP er ikke *så* troverdige bestandig, de har drevet mye med rykter og fått ting til å se sanne ut tidligere som så etterhvert viste seg å være bare tull.

 

Kanskje endre tittelen til "1UP: Crysis-spill til Xbox 360" eller noe? Bare nevner det, ikke for å være ekkel. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...