Gå til innhold

Se brukernes egen mening


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. Det er et fantastisk verktøy til å få oversikt. Erfaringene er også veldig nyttige, men det må gjerne 5 erfaringer til før man får et godt inntrykk av hva folk flest mener om produktet. Styrker og særlig svakheter er veldig interessant å lese om de er relevante for meg.

 

Som fast leser prøver jeg også å bidra mest mulig. Har vel lagt inn godt over 30 erfaringer selv og kommer til å fortsette med det. Særlig de produktene som ikke har noen registrerte erfaringer fra før bruker jeg tid på å lage en fyldig og god tekst på.

 

Også rapporterer jeg jevnlig inn feil og tilleggsopplysninger med rapporteringsfunksjonen nederst på sidene.

 

Jeg håper ennå flere blir flinkere til å skrive erfaringer og bidra til å gjøre prisguiden og erfaringsguiden ennå bedre. Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg savner å kunne se når produktet hadde lanseringsdato på markedet, ev dato det ble lagt til prisguiden.

 

Har prøvd å sette meg inn i utviklingen på prosjektør-/lcd-/plasmafronten i forbindelse med kjøp, men det er jo så sinnsykt mange modeller og vanvittig abstrakte modellbetegneslelser på disse sakerne. Umulig å holde kontroll på hvorvidt det er "siste modell" jeg kikker på, eller et tre år gammelt produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...