Gå til innhold

Omtale av Sopranos: Road to Respect (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se f.eks. på Canis Canem Edit/Bully-omtalen. Jeg synes 3/10 er sykt lite der. Også Need for Speed Carbon: Own the City til DS fikk veldig lite. Tror det fikk 2/10. Hvis du f.eks. ser på disse spillene på Gamespot.com, så ser du noe helt annet. Legg også merke til Canis Canem Edit/Bully (8.1) og Need for Speed Carbon: Own the City (6.2 user score) på Gametrailers.com.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at Sopranos ikke fortjente lav karakter. Jeg bare synes det er litt spesielt at så mange bra spill får lav karakter, at det blir vanskelig på dem.

 

EDIT: Uansett. Smak og behag vettu. Kan jo hende jeg elsker Sopranos spillet? FInnes ingen fasit på sånt.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var gamer.no et selvstendig drevet spill nettsted som drev og skrev egene omtaler av spill, og ikke baserte seg på hva andre sider ga spillene. Eller tar jeg feil her?

 

Tror heller at det er masse dritt på markedet for tiden, gamespot er forresten en side jeg har mistet all respekt for etter ufattelig mange krumspring og dårlige omtaler, hvor karakteren ikke reflekterte spillet i en helhet men heller basert på noen få brae punkter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...