Gå til innhold

John Carmack forteller om nytt spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hørres spennende ut. Lurer litt hvilken sjanger de skal legge seg i, noe ala tombraider? Altså den typen hvor det ikke er så mye skyting, men mer problemløsning, eller en kombinasjon av dette.

Blir spennende og se valg av realisme, dette har vell ikke vert ID sitt viktigeste kort tidligere.

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg også ble lei doom 3 i lengden. Er tross alt det skumleste spillet jeg har spilt. Blir ikke lett skremt, så det er vel heller det at det er frykten for å plutselig bli skremt som er skummelt. Id leverer kvalitetsspill, og ble gledelig overrasket over at de jobber sammen med andre utviklere om å lage nye doom, quake(ikke sikker, gidder ikke sjekke) og Wolfenstein(:dribble:)

Lenke til kommentar
Må innrømme jeg også ble lei doom 3 i lengden. Er tross alt det skumleste spillet jeg har spilt. Blir ikke lett skremt, så det er vel heller det at det er frykten for å plutselig bli skremt som er skummelt. Id leverer kvalitetsspill, og ble gledelig overrasket over at de jobber sammen med andre utviklere om å lage nye doom, quake(ikke sikker, gidder ikke sjekke) og Wolfenstein(:dribble:)

7701242[/snapback]

 

 

 

jeg syntes nå FEAR var enda skumlere jeg. hehe.

men hva om vi hadde fått et nytt soldier of fortune spill? det er det jo bl.a raven software som står bak. Soldier of fortune med Doom 3/Quake 4 grafikk:D

blir det mye voldeligere enn det? Jeg savner et skikkelig godt voldelig skytespill

Lenke til kommentar

Tror ikke det er så mange andre enn IDsoft selv som vet noe særlig om Rage: Anarchy! Men jeg har ventet nå i en evighet på å få høre noe om det.. Det eneste John Carmack sa om det på E3 var vel at det var det neste "in-house" spillet de ville lage.. og at det ble først og fremst utviklet for Xbox360 og så ville de porte det til PC, og andre konsoller! Men også da var det uklart hvilken sjanger spillet ville havne i og hva som var tema for spillet. Men bare tittelen gir meg grøssninger..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...